رتبه بندی معلمان همچنان در پیچ و خم اداری باقی مانده است

رتبه بندی معلمان همچنان در پیچ و خم اداری باقی مانده است

مهدی اصغری گفت: یک سال از عمر دولت می گذرد بنابراین باید بررسی کرد که تا کجا پیش رفته ایم.

نماینده مردم کرج، اشچهارد و فردیس در شورای اسلامی ادامه داد: در واقع باید بررسی شود که در کنترل تورم، بهبود معیشت، ساخت 4 میلیون خانه به چه نتایجی رسیده ایم و با این فرمان به کجا می خواهیم برویم.

وی ادامه داد: نتیجه عملیات اقتصادی چیست، پس چرا مدافعان سرسخت ارز پسندیده پاسخگوی عواقب ناگوار اقتصادی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، نیستند؟ چه کسی مسئول حذف نان و پنیر از سفره های مردم است؟

اصغری افزود: با دلسوزی می گویم آیا نیاز به بازنگری جدی در رویکردها، برنامه ها و مدیران ارشد دولت اعم از هیات وزیران و استانداران وجود دارد، برخی از استانداران عملکرد قابل قبولی ندارند و نیاز به تعادل جدی است.

فرمود: امام حسین (علیه السلام) فرمود: کارهای خوبی را که زود انجام ندادی به حساب نیاور و نکوهش را امروز و فردا نخر، پس امروز با تأخیر و تأخیر فراوان در پاسخگویی به فراگیران مواجه هستیم. خواسته های مردم در وعده ها و توافقاتی که دولت و مجلس با مردم انجام دادند، یکی از موضوعات مهم طبقه بندی معلمانی است که قانون آنها تصویب شده اما در هزارتوی اداری مانده است. نظام عادلانه پرداختی کارکنان دولت و رفع تبعیض ناعادلانه، تعیین حقوق بازنشستگان، تغییر وضعیت نیروهای شرکتی و حذف واسطه ها، واردات خودرو، ساماندهی وضعیت تولید، کشاورزی، دام و امنیت غذایی، قانون جامع ارائه خدمات به ایثارگران، قانون هوای پاک و غیره. هر کدام یک زمان موثر دارند که اگر زمان بگذرد شیرینی آن از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید