کلید فرانسوی پرسپولیس در لیست خروج یحیی

کلید فرانسوی پرسپولیس در لیست خروج یحیی

سیامک نعمتی که حالا یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس است فصل خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد. نعمتی که در سال های اخیر در بیشتر قهرمانی های پرسپولیس حضور داشته و در این فصل 3 جام را با تیمش به دست آورده است، در این فصل یا در بیشتر دیدارهای پرسپولیس نیمکت نشین بوده و یا جایی در لیست 20 نفره پرسپولیس ندارد. ترافیک سنگین در پست های مختلف باعث شد سیامک که بازیکنی چند پسته محسوب می شود از ترکیب تیمش کنار گذاشته شود.

نعمتی در نقل و انتقالات نیم فصل به همراه حامد پاکدل در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت و سیامک قرار بود بعد از چند سال از پرسپولیس جدا شود. اما این بازیکن با باشگاه پرسپولیس برای جدایی به توافق نرسید و نعمتی پس از چند روز پس از صحبت هایی که چند نفر با یحیی گل محمدی کردند، اجازه بازگشت به تمرینات را پیدا کرد. با این حال سیامک که سابقه گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، کاملا از تفکر تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شد و فرصتی برای بازی به او داده نشد.

حالا با پایان فصل و با توجه به قوانین نقل و انتقالات جدید که تصویب شده، یحیی برای تقویت تیمش در برخی پست ها باید لیست بازیکنان خود را خارج کند. سیامک نعمتی یکی از گزینه های احتمالی برای قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس است. شواهد حاکی از آن است که یحیی این بازیکن را نمی خواهد و بعید است سیامک در فصل آینده جایی در پرسپولیس داشته باشد.

نعمتی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و همین موضوع می تواند جدایی این بازیکن را سخت کند و اتفاقات نیم فصل دوم دوباره تکرار شود. حال باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس چگونه با این بازیکن به توافق می رسند و اوضاع برای سیامک چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید