رتبه بندی معلمان پس از رفع اشکال انجام می شود

رتبه بندی معلمان پس از رفع اشکال انجام می شود

حجت الله الماسی در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کشور در شیراز به احیای مسابقات ورزشی پس از 13 سال در کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با استقبال خوب ورزشکاران سراسر کشور در سه سطح منطقه، استان و کشور 140 هزار برادر و خواهر فرهنگی در 4 رشته ورزشی در این مسابقات شرکت کرده اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راهیابی دو هزار و سیصد نفر از فرهنگیان به مرحله کشوری این مسابقات گفت: این مسابقات در سه استان اصفهان، خراسان رضوی و فارس برگزار شد.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که منجر به کاهش نشاط و نشاط در بین دانش آموزان و معلمان شده است، پیش بینی ما این است که این برنامه فرصتی برای افزایش نشاط و انگیزه در بین همکاران فرهنگی فراهم کند و امیدواریم که این اقدام در آموزش و پرورش بسیاری از حوزه‌های دانش‌آموزی نقش مؤثری دارند.

الماسی یکی از برنامه های وزارت آموزش و پرورش را اجرای طرح شهید هادی با هدف ایجاد بستری برای فعالیت های فرهنگی، ورزشی و معنوی و برگزاری مسابقات مختلف با حضور همه فرهنگیان کشور عنوان کرد.

وی به ابلاغ آیین نامه رتبه بندی در تیرماه سال گذشته قبل از آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بر این اساس وزارت آموزش و پرورش موظف است با ایجاد سامانه کار رتبه بندی را آغاز کند و دستورالعملی برای آن تدوین شده است. اجرای آن و در اختیار مرکز فناوری قرار گرفته است که با توجه به برخی ایرادات کمیسیون قانون مجلس به این شیوه نامه و لزوم اصلاح آن در ده روز آینده، پس از رفع ایرادات، اجرا می شود. رتبه بندی را آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید