رتبه بندی معلمان یک دستاورد بزرگ است + عکس

زمان: 14:39
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778041

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان شهر زلزله زده سی سخت در 14 خوابگاه تحصیل می کنند ، درخواست خود را برای توسعه آموزش و پرورش این شهرستان به وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ، فرماندار دانا در نشستی با مدیران مدارس ، معلمان و برخی بازنشستگان استان که در شهر سیسخ با حضور رئیس اداره برگزار شد ، گفت: وزارت آموزش و پرورش: 7444 دانش آموز در شهرستان دنا مشغول آموزش هستند و برخی از این دانش آموزان در 14 مدرسه به تحصیل علم می پردازند. فضای دارالقرآن موضوع مهمی است که برای ارائه خدمات و آموزش بهتر در سیسخ به توجه مسئولان نیاز دارد.

وی افزود: انتظار داریم کارکنان وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای به ساخت اردوی دانش آموزی «دنا» داشته باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این نشست گفت: ادامه نظام آموزشی در فضای مجازی کاری فوق العاده سخت و دشوار بود که انجام شد و افراد زیادی جان خود را فدا کردند ، ما آنها را مجاهد راه آموزش می دانیم.

وی گفت: لحظات مهمی از سوی افراد حاضر در جلسه مطرح شد ، دیدن این مسائل از نزدیک بهترین هدیه ای است که به ما داده می شود.

علیرضا کاظمی گفت: در این استان قراردادی امضا کرده ایم که در روزهایی که این اعتماد سنگین وزارتخانه به ما سپرده شده است ، من لحظه ای تسلیم نمی شوم و قول می دهیم که آن را به شخص بعدی منتقل کنیم. وی به طور شبانه روزی با نمایندگان استان در تماس بوده است. “من دارم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: “ما مطالبات جامعه فرهنگی را با اقتدار به ریاست جمهوری منتقل کرده ایم. آموزش و پرورش 40 سال است که سرکوب شده و آنطور که باید مورد توجه قرار نمی گیرد. همه کشورها در این زمینه پیش قدم شده اند. توسعه آموزش و پرورش و معلمان. این در جهان اتفاق افتاد. انسان سازی بالاترین هدف خلقت بود.

وی افزود: ما از ریاست جمهوری خواستیم نشان دهد که نهاد آموزشی برای دولت جدید مهم است و من خوش بین هستم که اتفاقات خوبی در این سازمان رخ خواهد داد. آنها نگران هستند و می گویند ما باید مشکل را با معلمان یکبار برای همیشه حل کنیم. “ما آینده خوبی را خواهیم دید.

کاظمی گفت: رتبه بندی معلمان به هیچ وجه قابل دستیابی نیست اما با تلاش دولت و رئیس جمهور در دستور کار قرار گرفته و مورد احترام است.

وی تأکید کرد که در کشور تنها دو استان آموزش 8 متری سر دارند که یکی از آنها این استان است. ما هیچ مشکلی با نیروی کار در این استان نداریم. برخی استانها با بحران منابع انسانی روبرو هستند.

کاظمی به زلزله 30 ریشتری اشاره کرد و گفت: هیچ افتخاری بزرگتر از آن نیست که مدیران کل استانهای دیگر برای کمک به این شهر آمده باشند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: گزارش های خوبی از سوی شهر سی سخت ارائه شد ، 26 مدرسه بازسازی شده است. 8 مدرسه در این شهر در حال ساخت است که کار بزرگی است اما هنوز کار وجود دارد. ماموریت هنوز باید ادامه داد. ما باید به سمت استاندارد حرکت کنیم. “بیایید به سراغ ابزارهای دنیا برویم.

کاظمی با اشاره به اینکه این استان در زمینه فعالیتهای نوسازی مدارس رتبه بسیار خوبی دارد ، گفت: 50 میلیارد تومان برای مجموعه مدارس خانقاه کشور بررسی شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 70 درصد دانش آموزان در کشور واکسینه شده اند ، گفت: آسیب هایی که از سیستم آموزشی تحت شرایط کرونری دیدیم توسط هیچ اداره یا سازمانی مشاهده نشده و قابل جبران نیست. به “

وی گفت: 117 کشور در سراسر جهان مدارس خود را بازگشایی کردند. خسارت زیاد است. همه باید به حفظ سلامت دانش آموزان و ارتباط آنها با مدارس کمک کنند.

کاظمی رتبه بندی معلمان را یک دستاورد بزرگ دانست و گفت: نمایندگان در تلاش هستند این موضوع را مهم جلوه دهند تا بتوانیم وضعیت معلمان را بهبود بخشیم و برخی از مشکلات زندگی آنها را برطرف کنیم ، رتبه بندی معلمان مهمترین دغدغه من است. نظرات ما معلمان را جمع آوری و به مجلس منتقل کردیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدل مدیریت مدرسه ، مدل ستاد وزارتخانه نیز نیاز به تغییر دارد. ما به دنبال تغییرات بزرگ در آموزش و پرورش هستیم. نیروهای ضعیف و آموزش دیده وارد این بخش شده اند و مشکلاتی را ایجاد کرده اند. من در یک استان 3000 نفری هستم. ما نیروی کار مازاد داریم و در استان دیگری هزار کارگر دارم. این امر تعادل در آموزش و پرورش را بر هم زد

وی گفت: “ساختار آموزش و نیروی کار دو موضوع بسیار مهم هستند.”

وی به موضوع دارالقرآن که توسط مسئولان دنا مطرح شد اشاره کرد و گفت: “امروز دستور دادم که در قالب قرارداد مشارکت تسویه شود. اولین بودجه به 100 میلیون تعلق می گیرد. وزارت آموزش و پرورش پرداخت می کند.

وی از پرداخت 4 میلیارد تن تسهیلات کارزالحسنه برای معلمان زلزله زده در شهر سی سخت خبر داد و گفت اگر این مدرسه سرویس بهداشتی نداشته باشد ، ساخته می شود و تعمیرات آن انجام می شود.

کاظمی افزود: برای خرید تبلت برای دانش آموزان مناطق فقیرنشین این استان 5 میلیارد تن در اختیار استان قرار گرفت و شهر سی سخت ویژه محسوب می شود.

وی به اردوی دانش آموزی اشاره کرد و گفت: متأسفانه این اردوها و دارالقرآن کشور فاقد ردیف بودجه هستند که ما برای آن نامه نوشته ایم و به دنبال اجرای این موضوع هستیم. همه چهره های فرهنگی می توانند به آنها اجازه دهند از اردوگاه استفاده کنند ، بنابراین اجازه ندهید فقط به این دیدگاه نگاه کنیم که اردوگاه فقط متعلق به دنا است و سعی کنیم از آن استفاده کنیم.

3e5161da 9130 4695 a15a d9e04526e161 خبر خاکستری

72249b26 238e 4dd5 a1c6 ab6fc2ec7485 خبر خاکستری

a6a1add1 881d 4c19 9469 1280ad17e073 خبر خاکستری

b93139a6 047e 4252 a5c7 81e96dc73690 خبر خاکستری

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید