رحمتی جادوی بزرگ استقلال را خراب می کند؟

رحمتی جادوی بزرگ استقلال را خراب می کند؟

مهدی رحمتی همراه با استقلال قهرمان لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و در مجموع به عنوان بازیکن افتخارات زیادی در لیگ برتر دارد. رحمتی همچنین در سال‌های اخیر نشان داده است که می‌توان به عنوان یک مربی آینده‌دار به او اعتماد کرد، اما هنوز نتوانسته استقلال را به عنوان سرمربی شکست دهد و باید دید در پنجمین تلاش خود به عنوان سرمربی می‌تواند طلسم آبی‌ها را بشکند یا خیر. .

مهدی رحمتی با سرمربیگری پدیده خراسان و آلومینیوم اراک به مصاف استقلال رفت و در مجموع دو تساوی و دو باخت داشت. حال باید منتظر ماند و دید که آیا طلسم بدون برد رحمتی مقابل تیم سابقش در روز جمعه این هفته شکسته می شود یا او همچنان روی همان پاشنه می چرخد؟

بهار امسال، آلومینیوم اراک در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف مهدی رحمتی رفت که آبی پوشان قهرمان لیگ برتر شدند و می خواستند جشن خوبی برگزار کنند، اما با وجود اینکه آلومینیوم اراک به بازیکنان تونل استقلال افتخار می کرد، در داخل زمین بازی کرد. کاملا منصفانه و نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت به طوری که این دیدار با تساوی به پایان رسید و عملکرد مهدی رحمتی و شاگردانش مورد توجه کارشناسان قرار گرفت.

لازم به ذکر است دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید