رد شدن سینه های یحیی گل محمدی بعد از یک درخواست مهم؟!

رد شدن سینه های یحیی گل محمدی بعد از یک درخواست مهم؟!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از جلسه با فولاد از لیگ خواست تا مسابقات را به مدت یک یا دو هفته بر سر تاج تعطیل کنند تا بازیکنان بتوانند با خیال راحت نوبت سوم واکسن را تزریق کنند، اما لیگ مدت کوتاهی است که مسابقات لیگ برتر را دنبال می کند. طبق یک برنامه از پیش تعیین شده یکی از اهداف سازمان لیگ بازگرداندن تقویم مسابقات لیگ برتر به دوران قبل از تاج در فصل قبل از جام جهانی است. از سوی دیگر لازم به ذکر است که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر را بلامانع می داند و تصمیم جدیدی در این خصوص به سازمان لیگ ابلاغ نکرده است.

البته به گفته مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان، وزارت کشور حضور 30 ​​درصدی تماشاگران در مسابقات لیگ برتر را به استانداران ابلاغ کرده است، اما وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با مفاسد ولیعهد این امر را انجام می دهند. با این حضور موافق نیستم مقابل امارات بدون تماشاگر برگزار شد. سرعت بالای انتقال ویروس کرونا آمیکرون در حال حاضر تماشاگران را از بازگشت به استادیوم های فوتبال باز داشته است.

14 هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و سازمان لیگ در تلاش است تا مسابقات لیگ برتر را تا اردیبهشت یا اوایل خرداد به پایان برساند و به گونه ای برنامه ریزی کند که تعطیلات زمستانی لیگ برتر فصل آینده با جام جهانی برگزار شود. در با هم نباشیم . بنابراین به دنبال ایجاد وقفه جدیدی در مسابقات لیگ برتر نیست مگر اینکه ستاد مبارزه با کرونا در این خصوص قطعنامه ای صادر کند.

پرسپولیس در بازی بعدی خود یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه امام رضا مشهد به دیدار نساجی خواهد رفت. این دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید