رزمایش اقتدار بسیج بیت المقدس در تربت حیدریه برگزار شد


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840291

ناصری موحد گفت: رزمایش اقتدار بیت المقدس توسط 12 گردان بسیج بزرگداشت شهید سید محمد حجازی به مدت دو روز در یکی از مناطق عمومی تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه دومین روز این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج کوثر گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید محمد حجازی در یکی از مناطق عمومی شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تمامی رزمایش ها و مانورهای بسیج برای رصد تحرکات منطقه ای و فرامنطقه ای دشمنان نظام انجام می شود تا با آگاهی از برنامه ها و تاکتیک ها همواره آماده مقابله با دشمن باشیم.

فرمانده بسیج حیدریه تربت افزود: این رزمایش با محور پدافندی و امدادی در قالب حفاظت کوی و برزن و همچنین امداد و نجات با حضور برادران و خواهران کوثر در گردان های بیت المقدس انجام می شود. “

وی گفت: هر یک از گردان ها به صورت جداگانه برای برنامه های جدید، انجام وظایف جداگانه در عملیات های کمین و همچنین امداد و نجات و امدادرسانی، آموزش و تمرینات لازم را گذرانده اند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه اهداف این رزمایش را برشمرد و افزود: ارتقای امنیت روانی مردم، مردمی‌سازی امنیت با حضور گسترده بسیجیان و مشارکت انسانی، ارتقای توان رزمی و سازماندهی، آماده‌سازی و به‌روزرسانی رزمایش از اهداف مهم این رزمایش است. از این تمرین بود.

هم اکنون بیش از 70 هزار بسیجی در قالب 20 حوزه مقاومت، 10 کانون اقشار و 500 پایگاه و واحد مقاومت بسیج در تربت حیدریه فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید