بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است/ حضور 108 گردان در رزمایش بیت المقدس دوازدهم در استان کرمان


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838522

سردار حسین معروفی گفت: نتیجه این رزمایش تداوم همبستگی ملت ایران است و دشمنان ما باید بدانند که این جمعیت و این بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است تا بدانند پشت هر یک از بسیجیان ما هزار نفر هستند. مردم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از رزمایش گردان های بسیج خواهران و برادران گفت: قرارگاه امام هادی (ع) با 108 گردان در سراسر استان کرمان نگهداری می شود.

وی تاکید کرد: امام راحل با تأسیس بسیج در سال 1358 و حرکت عظیم بسیج در جهان اسلام و همه کشورهای اسلامی با شبکه سازی در قالب علوی، زینبیون و حیدریون مرز را از جغرافیای ایران اسلامی فراتر برد و زمینه را مشخص کرد. بسیج اردن.


حسین معروفی افزود: بر اساس برنامه های ارتباطی سالانه بسیج برای گردان های مختلف بیت المقدس امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر رزمایش داریم. این رزمایش ویژه گردان های بیت المقدس و کوثر در قالب قرارگاه امام هادی (ع) در حال برگزاری است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان داشت: در رزمایش امروز 108 گردان در سراسر استان کرمان، 23 شهرستان، 24 پایگاه با 51 نقطه مستقر هستند که از این تعداد 108 گردان به گردان های خواهر به نام کوثر متصل هستند.


وی افزود: در گردان های کوثر هر گردان دارای یک گروه حفاظتی متشکل از پرستاران 18 تا 22 ساله است که دو نفر از آنها وظیفه امداد و نجات و یک نفر علاوه بر امداد و نجات مسئولیت امنیت را بر عهده دارد.


سردار معروف در خصوص گردان های بیت المقدس گفت: این گردان وظیفه پشتیبانی از سازمان رزم را بر عهده دارد که هم در حوزه امداد و نجات و هم در حوزه امنیتی با کمک گردان های امام علی (ع) در بحران شهری کمک می کنند. “


وی ادامه داد: امروز تمام حرکات و تمریناتی که در سال 1400 داده شد، تمام تمرینات با تمام تمرینات اختصاصی را در تمام شهرستان های کرمان در پادگان شهید بهشتی با حضور برادران و خواهران بسیجی به فضل الهی انجام می دهیم. از خدا.”


حسین معروفی نتیجه این رزمایش را نشان دادن آمادگی و صیانت همه جانبه از کشور، مردم و انقلاب اسلامی دانست و گفت: نتیجه این رزمایش تداوم همبستگی ملت ایران است و دشمنان ما ایرانی را می شناسند. ملت «بدانیم که پشت سر هر بسیجی ما هزار نفر هستند.

وی تاکید کرد: ما نمی توانیم همه مردم خود را در این صحنه جمع کنیم، این مردم عصاره و نماینده مردم در قالب بسیج هستند. این پیامی است برای دشمنان ما، ملت ایران همیشه آماده دفاع در همه ابعاد و تحت فرمان ولی فقیه است.


حسین معروفی پیام دوم این رزمایش را خطاب به دوستان و عاشقان ملت ایران خطاب کرد و گفت: عاشقان ما بدانند که ما به عنوان سپاه و بسیج همه جا سدی برای شما و ملت عزیز ایران، سدی در برابر سرزمینی ایران هستیم. و ما انقلاب اسلامی و ناموس و جان مردم هستیم، جان خود را می دهیم اما نمی گذاریم کسی به ناموس ما دست بزند، این بسیج است، این فرهنگ و عاشورا ماست.


حسین معروفی محور برنامه های آموزشی را تمرینات کمین و ضد کمین عنوان کرد و گفت: شاهد حفاظت و کنترل از راه دور معابر حاصله خواهیم بود و همچنین در برخی موارد نیازمند تمرین برای ایست و بررسی هستیم.


وی در خصوص سایر رزمایش های گردان های عملیاتی و رزمی بسیج گفت: آموزش پدافند کارکنان و دفاع شخصی نیز بسیار مهم است و به همه یگان های خود آموزش دفاع شخصی داده ایم.


فرمانده سپاه ثارالله ماموریت فعلی این رزمایش را مقابله با گروهک های تروریستی و ضدانقلاب خواند و گفت: هدف ما حفاظت از کوچه و برزن محلی است. ما در محله مستقر هستیم زیرا بر کنترل اغتشاشات احتمالی و ناآرامی های احتمالی دشمنان مستقر شده ایم، «وظیفه ما در قبال منحرفین و ضدانقلابیون نجات و کمک به مردم است.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید