نمایش اقتدار بسیج در رزمایش «به سوی بیت المقدس 12».


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840243

سیاوش مسلمی گفت: در رزمایش الی 12 بیت المقدس بیش از 68 گردان بیت المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی جمعه شب در مراسم دومین مرحله از رزمایش الی بیت المقدس دوازدهم که با هدف آمادگی، اقتدار و اقتدار نیروهای رزمنده و بسیجیان در برابر دشمنان و همچنین امداد و نجات در شهرهای مختلف برگزار می شود. و رویدادهای استان مازندران. وی بیان کرد: این دوره از رزمایش ها با هدف آموزش در حوزه های تخصصی مانند رزم و دفاع از جنگل و ساحل و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و به منظور ارتقا و تقویت توان رزمی، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردمی برگزار شد. زمینه ساز بسیج، تحکیم و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز ارتقای جایگاه و امید آفرینی است.
فرمانده سپاه کربلا افزود: حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را رقم زد.
مسلم خدمت بی منت بسیج به مردم در تمامی عرصه های طبیعی و غیرطبیعی را پیام اصلی این رزمایش دانست و ادامه داد: همچنین پیام دیگر این رزمایش پیام اقتدار به دشمنان، استکبار جهانی و خائنان داخلی است که مردم همواره شاهد باشند. حضور دارند.
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیج متن مردم است، گفت: همین مردم در انقلاب پیروز شدند و همین مردم متعهد به ادامه و پایان انقلاب هستند.

مسلمی با بیان اینکه مهم ترین اصل اساسی در ایران اسلامی، حفظ و حراست از انقلاب است، گفت: همه در هر لباسی باید از این اصل اساسی دفاع کنند.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه به عنوان پاسدار انقلاب با استفاده از ظرفیت بی‌نهایت و توان بی‌نظیر بسیج در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب در میدان حضور دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب است. رزمایش بیت المقدس آماده است. «مقابله با بحران های طبیعی و غیرطبیعی جامع است.
مسلمیم ادامه داد: از دیگر اهداف رزمایش بیت المقدس ارتقای آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم انقلابی مازندران است.
فرمانده سپاه کربلا در بخشی دیگر از سخنان خود، بصیرت، هوشیاری و اقدام بسیجی در مقابله با دشمنان سایبری را بی سابقه خواند و افزود: هوشیاری به موقع بسیجی، تلاش های دشمن را خنثی می کند.
مسلمی با بیان اینکه هوشیاری مردم به ویژه بسیجیان باعث می شود انقلاب لحظات حساسی را پشت سر بگذارد، گفت: حضور بسیج در رزمایش دشمنان را ناامید و ملت ایران را امیدوار می کند.
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه با اقتدار بسیج، سپاه در عرصه میدانی بیش از گذشته است، افزود: حضور بسیج برای سپاه حیاتی است و سپاه به بسیج افتخار می کند. “
وی گفت: در رزمایش بیت المقدس بیش از 68 گردان بیت المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید