نمایش اقتدار بسیجیان استان آذربایجان غربی در تدریس الی بیت المقدس


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881767

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: رزمایش الی بیت المقدس به مدت 2 روز متوالی توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار و توان رزمی سربازان بسیجی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، قهرمان ایازلو امروز با حضور در اردوی بسیج در رزمایش بیت المقدس گفت: دوازدهمین رزمایش بیت المقدس با شعار «بسیج برای دریدن مردم» از (25 تیرماه) برگزار می شود. به مدت 2 روز با حضور رده های مختلف بسیج در قالب گردان های بیت المقدس بسیج برادران و گردان های کوثر ویژه بسیجیان خواهر در سراسر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه راز این رزمایش علی ابن ابیطالب(ع) است، گفت: ارتقای دفاع، ارتقای توان رزمی بسیج، ایجاد توانمندی در فرماندهان و عناصر و مقابله با بحران های احتمالی از جمله اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: همچنین این رزمایش به منظور حفظ آمادگی دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت های دفاعی و امنیتی برای پشتیبانی از آمادگی همه اقشار جامعه به ویژه برادران انجام شد. و خواهران بسیجی

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش در بیت المقدس نشان دهنده اقتدار و حضور مستمر بسیج در صحنه است و پیام های استکبار فراوانی برای جهانیان دارد.

ایازلو تصریح کرد: اقتدار و حضور مستمر بسیج در همه عرصه هایی که نظام اسلامی به آن نیاز دارد نیروی بازدارنده ایجاد کرده و دشمن از این حضور هراس دارد.

ایازلو با اشاره به اینکه بسیج از بطن مردم است، گفت: این مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و این افراد نیز اساس تداوم و تکمیل انقلاب هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید