رزمایش نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات کوسالان پاسدار امنیت در اسلام آباد غرب به شهادت رسید

رزمایش نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات کوسالان پاسدار امنیت در اسلام آباد غرب به شهادت رسید

روابط عمومی سپاه کرمانشاه اعلام کرد: پاسدار مهدی شاه ملکی شب گذشته در حین انجام ماموریت به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: شب گذشته چند تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری یک متهم در شهرستان جهاد شهرستان اسلام آبادغرب اعزام شدند.

بر اثر درگیری دو نفر از کارکنان سپاه از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در این درگیری پاسدار مهدی شاه ملکی بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

بر اساس گزارش سپاه، فرد تیرانداز بازداشت شده است.

رزمایش نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات کوسالان

همچنین سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اوسانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (علیه السلام) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه بیت المقدس در منطقه کوسالان سروآباد اهداف این رزمایش را بیان کرد و اظهار داشت: متأسفانه چندین سال است که افراد مرتبط با گروهک های ضد انقلاب در این منطقه به آزار و اذیت مردم می پردازند و این اقدام برای تامین امنیت و آسایش مردم صورت گرفته است. افراد وابسته به گروهک های ضد انقلاب این مناطق را که طبیعتی بکر و مناسب برای دامپروری دارد و برای مردم ارزش حیاتی دارد، به زادگاه خود تبدیل کردند و مردم را دچار ناامنی کردند و دامداری خود را رها کردند.

به گفته فرمانده قرارگاه نیروی زمینی سپاه حمزه سیدالشهدا(ع)، حیواناتی که منبع درآمد مردم بودند و بسیاری از مردم از طریق دامداری امرار معاش می کردند، دیگر در منطقه کوسالان گونه مشابهی ندارند و مردم آسیب دیده اند. با این مشکل یکی از دلایل اصلی این مشکل، ناامنی های ایجاد شده توسط گروهک های ضد انقلاب است، اما با تلاش نیروهای قرارگاه شهیر عمفر و بیت المقدس که قابل تقدیر است، این منطقه پاکسازی شده و بقیه این افراد که مخفی شده اند پاکسازی شده اند. پاکسازی این ستادها تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت. این میکروب های فساد که باعث ناامنی مردم می شود باید از بین برود و مردم در این زمینه به ما کمک کنند.

سردار اسانلو یادآور شد: برقراری امنیت آرامش را به همراه خواهد داشت و تا زمانی که تروریست هایی که آرامش مردم را بر هم زده اند نابود نشوند و در منطقه حضور نداشته باشند این امکان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید