رسانه های اروپایی از جدایی ستاره استقلال فاش کردند

رسانه های اروپایی از جدایی ستاره استقلال فاش کردند

بحث جدایی امیرحسین حسین زاده از استقلال مدتی است که در رسانه ها مطرح شده و این وینگر جوان آبی ها مشتری وفاداری در بلژیک دارد که خودش علاقه زیادی به ادامه حضور لژیونر در فصل آینده در فوتبال اروپا دارد.

شارلوا که پیش از این چند بازیکن ایرانی از جمله کاوه رضایی، علی کولی زاده، امید نورافکن و یونس دلفی را در ترکیب خود دیده بود، حالا دستش روی وینگر جوان استقلال است که فصل طلایی را با شاگردان فرهاد مجیدی سپری کرد.

حسین زاده یک فصل دیگر با آبی های پایتخت قرارداد دارد اما با توجه به بند فسخ قراردادش که بین 200 تا 250 هزار دلار گفته می شود، می تواند استقلال را ترک کند و به تیم مورد علاقه خود برود.

در همین راستا وب سایت بلژیکی footnews به اخبار نقل و انتقالات تیم های مختلف از لیگ آن کشور پرداخت و تا حدودی حرکات شارلوا در بازار تابستانی را زیر ذره بین قرار داد.

این رسانه نوشت: مهدی بیات، مدیرعامل باشگاه شارلوا تایید کرد که این تیم در آستانه جذب دو مهاجم جوان است. اولا نذیر بنبوعلی یک مهاجم مرکزی است. این بازیکن 22 ساله الجزایری از تیم AC Parado کشورش می آید. خبر تایید شده دیگری مبنی بر ورود مجدد شارلوا به بازار ایران منتشر شده است. آنها با امیرحسین حسین زاده، وینگر چپ 21 ساله تیم خود را تقویت خواهند کرد.

در اولین تمرین استقلال در شروع فصل جدید، حسین زاده خود را به کادر فنی جدید آبی ها معرفی کرد اما از شرکت در تمرین و سفر به اردوی ترکیه برای قطعی شدن جدایی خودداری کرد.

حسین زاده تابستان گذشته از سایپا به استقلال آمد و با اعتماد فرهاد مجیدی به این بازیکن توانست در ترکیب تیمش ثابت بازی کند و به پدیده لیگ قبل تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید