رسانه های صهیونیستی از شعله ور شدن بحران در روابط ریاض و واشنگتن خبر دادند


ساعت: 06:40
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816856

شرکت تلویزیونی اسرائیل یکشنبه شب اعلام کرد که تنش ها بین ریاض و واشنگتن پس از جنگ در اوکراین و درخواست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از دولت عربستان برای افزایش تولید نفت، تشدید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رسانه های صهیونیستی، شبکه پخش رژیم صهیونیستی به نقل از دو مقام سعودی از ادامه بحران بین دولت بایدن و عربستان سعودی و تشدید بحران در سایه جنگ خبر داد. در اوکراین. .

ایالات متحده از عربستان سعودی انتظار دارد که به درخواست واشنگتن برای افزایش تولید نفت برای جلوگیری از افزایش قیمت سوخت عمل کند.

به گزارش شبکه کان، مقامات سعودی واقعاً خوشحال نیستند (به ترتیب از تولید نفت و قیمت پایین تر). به گفته مقامات بلندپایه سلطنتی، به نظر می رسد هیچ راه حلی برای بحران بی اعتمادی بین دولت بایدن و دولت ریاض وجود ندارد.

رسانه های صهیونیستی به نقل از مقامات ریاض اعلام کردند که تنها راه حل ممکن برای بهبود روابط و کاهش بی اعتمادی این است که ریاض تا پایان دوره ریاست جمهوری خود صبر کند.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، مقامات سعودی به حزب دمکرات بایدن حمله کردند، حزبی که اعلام کرد با تحمیل طرحی به آنها و مداخله در مشکلات حقوق بشری آنها به دنبال ایجاد دردسر برای دولت ریاض است.

خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: مقامات سعودی از درخواست آمریکا برای افزایش تولید نفت ابراز تعجب کرده‌اند، زیرا این درخواست پس از عدم حمایت دولت بایدن از ریاض در جنگ یمن و تلاش برای متقاعد کردن سپاه پاسداران به انقلاب ایران صورت می‌گیرد. آن را از لیست تروریسم حذف کنید و سپس انتظار داشته باشید که عربستان به درخواست خود برای افزایش تولید نفت عمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید