رسانه ها باید منصفانه قضاوت کنند/ تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منفی 320 میلیارد است


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836962

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بدهی 400 میلیارد تومانی این دانشگاه خبر داد و گفت: تراز مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منفی 320 میلیارد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، محمد گلم نژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت در مرکز بهداشت بویراحمد اظهار داشت: رسانه ها سال هاست که رکن چهارم مردم سالاری هستند. به افکار عمومی بشنوید که دیگر محدودیتی برای هیچ مدیری وجود ندارد. ما از رسانه هایی استقبال می کنیم که صادقانه بنویسند، نقش رسانه ها در جامعه ضروری است، رسانه ها رسالت های مختلفی دارند، یکی ایجاد همبستگی ملی است. ایجاد همدلی و مشارکت جامعه اعضا.

وی گفت: قبلا رسانه ای نبود و اطلاع رسانی کم بود اما الان هیچ مدیری حاشیه امنی ندارد. من مدیر خیابان باید مراقب رفتارم باشم حتی اگر بوق نزنم یا سبقت خطرناکی نداشته باشم. “
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به وضعیت ولیعهد گفت: از رسانه ها و انتقاد آنها استقبال می کنم. اگر در ابتدای تاج تجهیزات ضعیفی داشتیم، اگر رسانه ها نمی گفتند، شاید مشکلات حل نمی شد.»

گلم نژاد گفت: رسانه صدای جامعه ای است که وابسته به حزب و جناح نیست، رسانه ها باید برای همه بنویسند و درد را به جامعه برسانند.

وی با اشاره به حجم زیاد رسانه ها و فضای مجازی گفت: این یک رسانه زنده است که جهانی می نویسد و به قشر خاصی خدمت نمی کند زیرا بخشی دیگر از جامعه را از دست می دهد، من یکی از رسانه هایی هستم که به ما انتقاد می کنم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: ما هم یک سیستم بزرگ هستیم. ممکن است نقص هایی وجود داشته باشد. انتقال درست و منصفانه ایرادات و اصلاح ایرادات خوب است، اما من دوست ندارم رسانه ها وقتی مطلبی را درباره شخصی گزارش می دهند، علیه من باشد.

گلم نژاد گفت: قول می دهم از رسانه هایی که صادقانه می نویسند گلایه نکنم، سعی نمی کنم از رسانه ها گله نکنم، البته اگر صادق و منتقد باشند، برچسب ناعادلانه به هزاران نفر نزنند، رسانه ها باید خواننده عمومی باشند.

وی با اشاره به تغییر مدیران در استان گفت: چرخش نخبگان کار بزرگ و دور از ذهنی نیست. ابتدا تعدادی از همکاران ما آمدند و به دلیل اینکه نتوانستند در کنار دولت باشند، استعفا دادند. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه اگر در بیمارستانی اتفاقی افتاد نباید آن را در دانشگاه علوم پزشکی خلاصه کنیم و کل دانشگاه را زیر سوال ببریم، گفت: این اتفاق در بیمارستان رخ داده است. وی گفت: استان ما استان توسعه یافته ای نیست. کمک کنید، عادلانه قضاوت کنید و نابود نکنید.

گلم نژاد گفت: بیشتر مراجعین جویای کار هستند. به نظر می رسد دانشگاه تبدیل به یک بنگاه کارآفرینی شده است، مردم و رسانه ها به دنبال مطالبه عمومی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بدهی 400 میلیارد تومانی این دانشگاه خبر داد و گفت: موجودی دانشگاه منفی 320 میلیارد است و هیچکس را مقصر نمی دانم که منجر به این رقم می شود.

وی گفت: در مورد کرونا پول خوبی نصیب دانشگاه شد. می شد در خرید تجهیزات جلوتر رفت. مثلاً عده ای جا می گیرند و می گویند شهر سوخته ای را تحویل گرفتم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید