رستم قاسمی: مخالف برجام نیستم. من نظر را به مدیریت ابلاغ کرده ام

رستم قاسمی: مخالف برجام نیستم.  من نظر را به مدیریت ابلاغ کرده ام

روز جدید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی درباره نظرات خود درباره برجام که در فضای مجازی منتشر کرد و بسیاری از نظرات را پیگیری کرد، گفت: نظرات آقای رئیس جمهور و آقا را اعلام کردیم. ما چیز دیگری نگفتیم.

وزیر راه و شهرسازی درباره جنجال‌هایی که پیرامون توئیت برجام وجود دارد، گفت: ما هم توافق را قبول داریم و مخالف برجام نیستیم.

رستم قاسمی درباره اظهارنظر خود درباره برجام که در فضای مجازی منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت، گفت: ما نظرات آقای رئیس جمهور و حضرت آقا را اعلام کردیم. ما چیز دیگری نگفتیم.

به گزارش ایلنا، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اکنون که به توافق نزدیک شده ایم ممکن است برخی از اظهارات ایشان به نتیجه ای که منتظرش هستیم نرسد، گفت: رهبری عالی باید ترکیب شود.

وی تاکید کرد: ما مخالف توافق نیستیم.

لازم به ذکر است که رستم قاسمی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: عاشورا به ما آموخت; هر چند حق همیشه تنهاست، اما اگر با ولایت باشی جاودانه خواهی ماند، حتی اگر تعداد یزیدیان به اندازه تمام دنیا باشد. انقلاب اسلامی ایران از عاشورا سرچشمه گرفت و حسینی شیعه نه امان نامه یزید را دوست داشت و نه بدهی خود را به شهرک ایزدی آن زمان فراموش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید