رسیدگی به پرونده برج خلیج قزوین ادامه دارد

وی افزود: 11 کارگروه از جمله حراست و نیروی انتظامی، امنیت سایبری، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، امداد و نجات، امداد و نجات، مددکاری فرهنگی و اجتماعی زیر نظر حفاظت غیرعامل در استان قزوین که برنامه های مشخصی را در راستای سازماندهی، پیگیری و اجرا می کنند. اهداف حفاظتی..

مدیرکل پدافند غیرعامل قزوین تصریح کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای است که می تواند نیاز جامعه را در مواقع بحران تامین کند، به عنوان مثال اداره کل توزیع نیروی برق استان باید بتواند به صورت مستمر در همه حوزه ها و حتی خدمات برق ارائه کند. زمانی که دشمن با حداقل چالش تهدید می کند

حسینی ادامه داد: بخشنامه های سازمان پدافند غیرعامل در حوزه آب، برق، گاز و سایر خدمات انرژی و سایر موارد در قالب 11 کارگروه ارائه می شود تا متولیان در این کارگروه ها به بحث و تبادل نظر بپردازند. و در نهایت برنامه ها را اجرا کنید.

وی گفت: هر دو ماه یکبار جلسات شورای استان با حضور معتمدین تشکیل و مشکلات مطرح و در صورت بروز چالش موانع احتمالی برطرف می شود.

فعالیت گروه ضربت پدافند سایبری دارستان

مدیرکل غیرموظف پدافند استان قزوین گفت: یکی از مهمترین کارگروه های حوزه دفاعی، کارگروه سایبری است که به مسائل امنیت شبکه استان و سایر نهادهای متولی مانند مخابرات، سازمان سنجش و آموزش عالی می پردازد. ریاست تنظیمات رادیو به رهبری اداره کل ارتباطات.

وی ادامه داد: اساس پدافند غیرعامل این است که در مواقع بحرانی و تهدیدات دشمن، بخش مخابرات و سایبری که شامل ارتباطات، فیبرهای نوری و شبکه های استانی است، بدون آسیب و یا با حداقل آسیب همراه باشد.

حسینی تصریح کرد: به طور معمول دستگاه ها بر اساس تجربه خود اقدامات امنیتی و حفاظتی را اتخاذ می کنند تا در معرض حملات سایبری قرار نگیرند و یا با کمترین آسیب در زمینه ایجاد شبکه های ارتباطی فیبر نوری، اتوماسیون اداری و خدمات الکترونیکی همراه باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین ادامه داد: کارگروه بیولوژیک یکی دیگر از گروه های ضربتی است که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همکاری کمیته امداد و سایر نهادها خدمات ارائه می دهد.

حسینی تصریح کرد: بخشنامه کلی پدافند غیرعامل برای متولیان امر این است که در هنگام بیماری های ویروسی مانند کرونا، بیماری های عفونی و یا بسیاری از سمومی که مشکوک به برنامه ریزی دشمن هستیم، درست عمل کنند تا دچار کمبود و کمبود دارو نشویم. .

وی افزود: همواره به دستگاه‌هایی که زیرمجموعه گروه‌های ضربت پدافند هستند اطلاع می‌دهیم تا اقدامات لازم را انجام دهند تا در مواقع حساس با چالش‌های اساسی مواجه نشویم و مردم بتوانند به راحتی از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل اذعان داشت: این یگان ها با توجه به تخصص خود، انبار داروهای ضروری را تشکیل داده و بازار را به صورت مستمر رصد می کنند و در نهایت برنامه ریزی های لازم را در خصوص احتمال شیوع بیماری های فصلی و عفونی انجام می دهند، به عنوان مثال در فصل پاییز، تعدادی واکسن آنفولانزا در دسترس است.

وی با بیان اینکه به موضوع سلامت توجه زیادی می شود، گفت: هدف از پدافند غیرعامل این است که قبل از برنامه ریزی، نظارت های لازم انجام شود تا در صورت افزایش تعداد بیماران فصلی آمادگی وجود داشته باشد. که دشمن از این موقعیت به عنوان بستری برای دستیابی به استفاده از آن برای اهداف خود و استفاده از روش های مختلف مانند سایر ویروس های هیبریدی استفاده نمی کند.

آسیب ها و تهدیدات دشمن گرا را پیش بینی کنید

حسینی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل استان ملاحظات و درخواست های کشور را به نیروهای وظیفه ابلاغ می کند و در این راستا تلاش می کنیم آسیب ها و تهدیدات دشمن را پیش بینی کرده و بستر را به گونه ای فراهم کنیم که کمترین آسیب را متحمل شویم. خسارت.

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه تهدیدات زیادی در بستر سایبری مطرح می شود و احتمال آسیب پذیری در این حوزه بیشتر از سایر حوزه ها است، بنابراین فضای مجازی، سایبری و مسائل ماهواره ای همواره بستر تهدیدات سایبری هستند، بنابراین می توان گفت که یک پلتفرم بسیاری از تهدیدات در موضوعات سایبری مختلفی وجود دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین ادامه داد: چون اساس بسیاری از خدمات ارائه شده به مردم در فضای مجازی، دولت الکترونیک و فضای مجازی است، بنابراین تهدیدات بیشتر به چشم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید