رشید اسلام پاسدار «ابراهیم طباره فراهانی» در حین انجام مأموریت جان باخت

زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796318

رشید اسلام پاسداران «ابراهیم طبارته فراهانی» از رزمندگان تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی در حین انجام مأموریت به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; روابط عمومی استانداری مرکزی در اطلاعیه ای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ و شهدای ایران پیام تسلیت گفت. استان: فراهانی » توسط تیپ 71 سپاه روح الله استان مرکزی پس از تلاش های بی دریغ و خالصانه در راه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و ایفای نقش در دفاع از میهن در حین انجام مأموریت ها در مناطق. غرب استان کرمانشاه جان باخت و به خیل عظیم شهدا پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه ای شهادت شهید رشید اسلام پاسدار را در محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت ایران، خانواده محترم و خانواده محترم تسلیت گفت. اعضای فرماندهان ایشان، مسئولین همرزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و رزمندگان تیپ 71 سپاه روحلا را به اطلاع مردم شهید پرور و مردم قدرشناس استان مرکزی رساندند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید