رضایت یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات به پرسپولیس

رضایت یحیی گل محمدی از نقل و انتقالات به پرسپولیس

یحیی گل محمدی در مورد افرادی که پس از دیدار با رضا درویش مد نظر داشته است، گفت: لطفاً از مردم سوال نکنید، جلسه خاصی نداشتیم، فقط به باشگاه آمدم تا ببینم پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس تا کجا پیش رفته است. .

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کار پرسپولیس در نقل و انتقالات راضی است، گفت: ما خوب شروع کردیم اما باید خوب ادامه دهیم، کار ما تازه شروع شده و در نقل و انتقالات حرکت خوبی داشتیم اما بحث با برخی بازیکنان متوقف شده است، نیاز داریم. برای جذب افراد بیشتر . .

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت ادامه همکاری با حمید مطهری پس از جدایی داوید فنایی و مظاهر رحیم پور از کادر فنی این تیم گفت: متاسفانه با فنایی و رحیم پور کار را قطع کردیم. ما یک رهبر داریم، کمی جلوتر برویم. برای حضور در کارمندان با افراد دیگر صحبت کنید و اخبار منتشر خواهد شد.

گل محمدی درباره خبر یک بازیکن خارجی به پرسپولیس توضیح داد: گفتم در مورد مردم صحبت نکنم.

وی درباره آخرین وضعیت احسان پهلوان توضیح داد: گفتم از مردم نپرسید، تمام وقت و تلاش ما این است که یک تیم خوب بسازیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شروع اردوی تدارکاتی این تیم گفت: بستگی به برنامه ها دارد، فکر می کنم لیگ برتر حدود 20 مرداد شروع شود اما 5، 6 هفته زودتر تمرینات را شروع می کنیم.

وی در خصوص احتمال برگزاری اردوی خارجی برای تیمش گفت: هنوز در این باره صحبتی نکرده ایم و برنامه ای نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید