رضا کیانیان با تمسخر شهرداری تهران: اگر حرف های شهید چمران را می دانستید باید همانجا استعفا می دادید.

رضا کیانیان با تمسخر شهرداری تهران: اگر حرف های شهید چمران را می دانستید باید همانجا استعفا می دادید.

روز جدید : اگر می خواهید میزان تقوا را در کشور بسنجید، همه مسئولان را در همه سمت های دیروز و امروز با همین شعار بسنجید.

رضا کیانیان در اعتماد نوشت: چمران از پیروی از آرمان هایش بسیار خوشحال بود. زمانی که آرمان ها کم رنگ نشده بودند و به ضد خود تبدیل نشده بودند.

حالا یک کپی از حرف های چمران را درباره من و تو می نویسند. مثل پرده ای که شهرداری روی در و دیوار گذاشته و گزینه پیچیده ای برای مردم است. اگر به هم گفته بودند اکثرا بلافاصله استعفا می دادند!

اکثر این کارمندان جدا و عاری از هرگونه انتقاد در نظر گرفته می شوند. آنها انتقاد را فقط برای دیگران دوست دارند. در غیر این صورت چگونه می توان چنین پرده ای را چاپ و تکثیر کرد و در هر جایی نمایش داد؟

اگر می خواهید میزان تقوا را در کشور بسنجید، همه مسئولان را در همه سمت های دیروز و امروز با همین شعار بسنجید. ببینید چه تخصصی داشتند و چه سمتی داشتند. حتماً درجه تقوا را خواهید فهمید.

وقتی این پرده را دیدم. کلا گیج شدم ابتدا به اهمیت تقوا شک کردم. بعد به خودم شک کردم. چون جمله «کسی که تجربه ندارد و کار قبول می کند، تقوا ندارد» در جاهایی که من و شما می بینیم نصب شده است. من و تو.رضا کیانیان با تمسخر شهرداری تهران: اگر حرف های شهید چمران را می دانستید باید همانجا استعفا می دادید.

دیدگاهتان را بنویسید