رفتار هیچکس بعد از ازدواج تغییر نمی کند/نیاز به شناخت دقیق قبل از شروع یک رابطه عاطفی است


ساعت: 12:54
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885570

مبینا رحیمی گفت: متأسفانه یکی از باورهای غلط قبل از ازدواج تغییر طرف مقابل در زندگی است که معمولاً این اتفاق نمی افتد زیرا قسمت بزرگی از شخصیت فرد در خانواده او شکل می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مبینا رحیمی، مشاور خانواده در گفت و گو با خبرنگار، گفت: زوج ها نباید با فکر تغییر یکدیگر وارد زندگی شوند.تیتریکوی بیان کرد: متأسفانه یکی از مغالطات قبل از ازدواج تغییر طرف مقابل در زندگی است که معمولاً این اتفاق نمی افتد زیرا قسمت بزرگی از شخصیت فرد در خانواده او شکل می گیرد.

وی ادامه داد: برخی از زوج ها با این تصور اشتباه زندگی را شروع می کنند اما هر چقدر در زندگی تلاش کنند تنش بیشتر می شود.

رحیمی افزود: زوجین باید آنچه را که هستند بپذیرند و به هیچ وجه برای تغییر تلاش نکنند بلکه با صبر و گذشت سعی کنند عیوب خود را بپوشانند.

وی بیان کرد: اصل خلقت انسان بر اساس تفاوت است و چیزی جز تفاوت نیست که زندگی ما را زیبا و زیبا می کند، پس در خانواده سعی نکنید یکدیگر را تغییر دهید و همانطور که هستید در کنار هم زندگی کنید.

این مشاور تصریح کرد: عشق و علاقه واقعی می تواند با آرامش و زندگی روزمره همراه باشد و مرحله دوم عشق صمیمیت است و این اصلا به معنای پایان عشق نیست.

وی بیان کرد: زوجین قبل از شروع زندگی مشترک مسئولیت های خود را با یکدیگر تقسیم کنند تا در زندگی مشترک دچار مشکل نشوند زیرا برخی از زوجین فکر می کنند وقتی وارد یک زندگی مشترک می شوند باید با یکدیگر در این مورد صحبت کنند. تقسیم مسئولیت ها و در این مورد شرایط متناقض و پرتنش است.

رحیمی ادامه داد: زوج ها باید به طور متوسط ​​50 سال با هم زندگی کنند، بنابراین باید یکدیگر را به خوبی بشناسند و بدون تعارف در مورد کوچکترین مشکلات زندگی با یکدیگر صحبت کنند.

این مشاور گفت: متأسفانه برخی از زوج ها با تصورات نادرست وارد زندگی خود می شوند و با اندک اختلاف نظر زندگی آنها از هم می پاشد و این نشان می دهد که دانش پیش از ازدواج به درستی محقق نمی شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: زوجین قبل از وارد شدن به هر رابطه عاطفی با یکدیگر درباره جزئیات زندگی صحبت کنند تا احساسات با واقعیت تداخل نداشته باشد و با چشم باز انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید