رقم عجیب جام جهانی برای بینندگان ایرانی

رقم عجیب جام جهانی برای بینندگان ایرانی

اینها اقوام هستند. آن سوی خلیج فارس، درست روبروی شیراز خودمان. بدون محدوده جمعیتی ندارد اما پول دارد و توانسته میزبان جام جهانی شود. این کلمه از قطر است. کشوری با وسعت تنها 11581 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 2800000 نفر. استقلال در سال 1971 یعنی تنها 51 سال پیش به دست آمد. اگر عکس های قدیمی او را ببینید و جلوی ایران خودمان بگذارید، فقط یک سفر ماشین زمان شما را با این شوخی بزرگ مواجه می کند که آنها موفق شدند و ایران نشد.

حداقل امتیاز خانگی آنها این بود که ایرانی ها خوشحال بودند که “ما نزدیک هستیم و می توانیم بازی ها را برای اولین بار از نزدیک ببینیم”. حالا اگر به تعداد سفرها به آن سوی خلیج فارس نگاه کنید و به حساب بانکی خود نگاه کنید، کاملا پشیمان خواهید شد. فیفا اعلام کرده است که یکی از گران ترین جام های جهانی در پیش است و حتی با این وضعیت ارزی برای ایرانی ها گرانتر است.

در جام جهانی روسیه همه چیز متفاوت بود. فراوانی هتل ها، پروازها، قدرت خرید و غیره. این امکان را برای ایرانیان فراهم کرد که مسابقات را از نزدیک ببینند. مسافت طولانی شهرهای میزبان با بلیط ارزان اتوبوس، قطار و هواپیما احساس نمی شد. اگر برای فینال جام جهانی قصد سفر به روسیه را دارید، می توانید با 3 تا 5 میلیون بدون پول بلیط مسابقه، 3 روز در روسیه بمانید. اکنون این وسط بازی را در FanFest (محل تجمع طرفداران فوتبال که در آن بازی ها روی صفحه نمایش بزرگ پخش می شود) خواهید دید و شما نیز آن را دوست خواهید داشت.

برای سفر به قطر، اما حدود ده ها میلیون است. انگار نزدیک نیست گشت و گذار گران است. تنها برای دو شب سفر به قطر و تماشای بازی تیم ملی باید حداقل 80 میلیون تومان بپردازید. اگر به دنبال سفرهای لوکس هستید، هیچ چیز وجود ندارد. بیشتر آنها ترجیح می دهند دو سه روزه سفر کنند و یکی از بازی های تیم ملی را تماشا کنند. آنها حداقل یک بازی ایران را در جام جهانی با قیمت کمتری خواهند دید. فرض بر این است که با رایزنی های انجام شده مشکل پرواز حل شود. بر اساس اخبار اخیر، امکان انتقال روزانه 2500 هوادار فوتبال به قطر در طول مسابقات وجود دارد، اما هنوز پروازها باز نشده است. امکان سفر شخصی به قطر نیز کم است، بنابراین اول و آخر اکثر شما با تورها ختم خواهید شد. اگر کارت اعتباری خارجی ندارید، نمی توانید هتل رزرو کنید. مگر اینکه یکی از بستگان خارج از ایران داشته باشید که بتواند برای شما هتل رزرو کند. در این صورت سفر برای شما ارزانتر خواهد بود.

فیفا تلاش کرده مشکل مسافرانی که در قطر اقامت دارند را حل کند. راه اندازی کمپ های مجهز برای هواداران برای گذراندن شب در چادر یا اقامت در کشتی های تفریحی راه حل خوبی برای رفع کمبود اتاق است. اگر ایرانی ها بخواهند سفری متفاوت را تجربه کنند، می توان این کشتی های تفریحی را برای آنها رزرو کرد اما از طریق آژانس ها.

در زیر از قیمت پکیج های جام جهانی مطلع خواهید شد. این ارقام زیاد است و بسیاری از مردم سفر به قطر را متوقف کرده اند. این شما هستید و این جزییات آخرین بسته ها است

گشت و گذار در یک بازی

دو شب:

هتل 3 ستاره: 80 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 95 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 105 میلیون تومان

3 شب:

هتل 3 ستاره: 90 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 110 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 130 میلیون تومان

4 شب:

هتل 3 ستاره: 100 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 120 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 140 میلیون تومان

تور 2 بازی (ایران-انگلیس و ولز)

6 شب:

هتل 3 ستاره: 150 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 205 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 245 میلیون تومان

تور 2 بازی (ایران-ولز و آمریکا)

6 شب:

هتل 3 ستاره: 165 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 220 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 260 میلیون تومان

تور 3 بازی (ایران-انگلیس، ولز و آمریکا)

ساعت 10 شب:

هتل 3 ستاره: 190 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 270 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 300 میلیون تومان

23 ساعت:

هتل 3 ستاره: 200 میلیون تومان

هتل 4 ستاره: 280 میلیون تومان

هتل 5 ستاره: 310 میلیون تومان

به همراه بلیط رفت و برگشت، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، کارت هایا و بلیط بازی.

تور قایق

تک بازی 3 شب و 4 روز : 210 میلیون تومان

2 بازی 6 شب و 7 روز : 290 میلیون تومان

3 بازی 10 شب و 11 روز : 370 میلیون تومان

با؛ صبحانه، بلیط رفت و برگشت، بلیط بازی و بیمه مسافرتی، امکانات کشتی: طولانی ترین سرسره خشک در دریا، خشکشویی، آرایشگاه، فروشگاه و بوتیک، سرویس اتاق 24 ساعته، رستوران، کافه، سینما، مهد کودک برای بازی، سالن بدنسازی مجهز ، وای فای رایگان، دارای 6 استخر و جکوزی و سونا، تخت آفتابگیر و صندلی های ساحلی، تئاتر

در مورد بلیط ها چطور؟

تعداد بلیت های موجود ایرانی ها برای حضور در جام جهانی 21 هزار بلیت است که 17 هزار بلیت آن فروخته شده است. بین 20 تا 30 شهریور امکان استرداد بلیط را فراهم کردند و بین 50 تا 100 نفر منصرف شدند و بلیط خود را پس دادند. در حال حاضر حدود 3000 تا 4000 بلیط در دسترس است که برخی از آنها به خانواده های فوتبال و بخش کوچکتری به طرفداران فوتبال می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید