آمار بینندگان پخش آنلاین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اعلام شد

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792431

معاون مدیرکل هنرهای نمایشی آمار مخاطبان پخش آنلاین بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیران و دست اندرکاران جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در بیستمین دوره این رویداد، به دلیل نامشخص بودن شرایط شیوع ویروس تاج، تصمیم گرفتند بخش صحنه و هشتمین سمینار بین المللی جشنواره را به صورت آنلاین از طریق تئاتر ایران پخش کنند. سیستم تلویزیون

مهدی ابدالی، معاون مدیرکل هنرهای نمایشی و دبیر اجرایی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی درباره تعداد تماشاگرانی که در نمایش های این جشنواره در سیستم های تئاتر و تلویزیون ایران حضور داشتند، گفت: ۲۵ نمایش روی صحنه بود که آنها روی صحنه رفتند. نمایش‌ها را در شبکه تلویزیونی ایران تئاتر تماشا می‌کردند و هر سمینار به‌طور میانگین 50 بازدیدکننده از آن سامانه داشت.

وی افزود: 5 هزار و 200 نفر از طریق سامانه تیوال اجراهای این دوره از جشنواره را تماشا کردند و سمینارها حدود 500 تماشاگر داشت.

ابدالی گفت: اختتامیه جشنواره با حضور تماشاگران در تالار وحدت برگزار شد اما به صورت زنده از شبکه تلویزیونی تئاتر ایران پخش شد و 385 نفر از طریق سامانه تلویزیونی تئاتر ایران به تماشای اختتامیه این جشنواره نشستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس در بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در مجموع 11 هزار و 310 نفر به صورت آنلاین و 550 نفر نیز سمینارهای این رویداد را از طریق دو سامانه تئاتر و تلویزیون ایران تماشا کردند.

بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی از 14 تا 21 هازارد به دبیری داود فتحعلی بیگی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید