رنگ تاج شهرستان بویراحمد توضیح داده شد/ اماکن گردشگری با چه شرایطی اجازه فعالیت دارند؟

زمان: 14:53
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778618

یزدان پناه گفت: رنگ تاج در شهرستان بویراحمد نارنجی است و اماکن گردشگری زیر نظر میراث فرهنگی و به شرط دریافت کارت واکسیناسیون بازگشایی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، در خصوص آخرین وضعیت بیماری عروق کرونر قلب در شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: تعداد کل پاسخ های دریافتی از تست Corona PCR 84 هزار و 817 مورد است که از این تعداد پاسخ داده شده است. 32 مورد PCR مثبت 1،102 مورد است.

وی با استناد به 29635 آزمایش سریع و 4227 تست سریع مثبت ، افزود: تعداد کل مرگ و میرهای شهرستان بویراحمد 393 نفر تا پایان 27 اکتبر است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد به رنگ نارنجی در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: پس از شروع واکسیناسیون در شهر بویراحمد ، مرگ و میر کاهش یافته و مرگ و میر به نوجوانان و جوانان منتقل می شود. به تاثیر “واکسیناسیون بود.

وی همچنین به تزریق 177 هزار و 909 مورد واکسن کراون در نوبت اول اشاره کرد و گفت: تعداد کل تزریق واکسن تاج در نوبت دوم 98 هزار و 264 دوز و در نوبت سوم 131 واکسن تزریق شد.

یزدان پناه به همکاری همه دستگاه ها برای پوشش واکسیناسیون و تزریق واکسن اشاره کرد و افزود: شرط ایمن سازی هر واکسن 80 درصد است و این امر زمانی محقق می شود که 100 درصد جمعیت کشور واکسینه شوند.

رئیس مرکز بهداشت بویراحمد گفت: ما از میراث فرهنگی می خواهیم تا زمان پوشش کامل واکسیناسیون تاج ، از بازگشایی اماکن گردشگری خودداری کنند و هر بازگشایی مشروط به کارت واکسیناسیون بود که تحت کنترل میراث فرهنگی است. “

خبرنگار: محسن بهمنیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید