تقویت نظارت بر اماکن گردشگری استان مرکزی/ ضرورت تزریق نوبت سوم واکسن تاج به کلیه کارکنان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: تقویت نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در اماکن گردشگری استان به منظور اعتمادسازی گردشگران با اعزام ناظران عالی رتبه و استانی برای ایجاد سفری ایمن برای مسافران و گردشگران با جدیت در حال انجام است.

معاون گردشگری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرکزی ادامه داد: این طرح با رویکرد نظارتی تعاملی با حضور بازرسان و نمایندگان DGT و شهرسازی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته از محور شهر اراک بازدید شد، افزود: تمامی واحدهای خدمات مسافری و گردشگری در تمامی ابعاد اعم از اقامتی، خدمات اجتماعی، خدمات بهداشتی، پذیرایی و خدمات اجتماعی و اوقات فراغت تحت نظارت و بازرسی قرار دارند.

حسینی افزود: راستی‌آزمایی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری‌های عروق کرونر قلب در اماکن گردشگری، اتصال کامل اماکن گردشگری به سامانه ملی پایش و آمار و اطلاعات گردشگری، کنترل واکسیناسیون کامل کارکنان شاغل در اقامتگاه‌ها، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری در نوروز 1401 از اهداف این طرح است.

معاون گردشگری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرکزی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها یک مرکز پذیرایی از شهرستان ذکر شد که یک هفته فرصت استانداردسازی و رعایت ضوابط داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید