اجبار به تزریق نوبت سوم واکسن مسافربری تاج نوروزی / الزام نصب کد بهداشتی هوشمند در واحدهای صنفی

اجبار به تزریق نوبت سوم واکسن مسافربری تاج نوروزی / الزام نصب کد بهداشتی هوشمند در واحدهای صنفی

روز جدید:افرادی که شماره ثبت به نام خود دارند و واکسینه نشده اند باید واکسینه شوند تا برای سفر نوروزی دچار مشکل نشوند.

رئیس روابط عمومی استان تهران با اشاره به الزام نصب کد هوشمند (QR Code)، نشان سلامت و تاییدیه واکسیناسیون در اتحادیه ها، از الزام انجام نوبت سوم واکسن تاج برای سفر به نوروز خبر داد.

ایمان قربانی با تشریح شرایط تردد درون شهری در سفر نوروزی به خبرنگاران گفت: نوروز برای ثبت شماره ثبت نام است و سرنشینان داخل خودرو ملاک نیستند.

وی افزود: درخواست ما از مردم تهران این است که با توجه به اینکه مدت زیادی از تزریق دوز دوم واکسن می گذرد، افرادی که شماره ثبت آنها ثبت شده و واکسینه نشده اند، واکسن را دریافت کنند. انجام دهید. برای سفر نوروزی مشکلی ندارم.»

وی با قدردانی از حمایت های مردم فهیم و نجیب تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید در شب عید و همچنین شلوغی بازارهای تهران از شهروندان تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا هیچ محدودیتی اعمال نشده است. «جدید، بیایید از ششمین قله تاج به سلامت عبور کنیم.

قربانی همچنین با بیان اینکه در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان و مشتریان و اعمال مصوبات ستاد ملی تاج و تخت گفت: کلیه اصناف و صاحبان صنف موظفند سه نوبت واکسن خود را تزریق کنند و پس از دریافت کرونا اسمارت. کد واکسن (QR Code) گواهی سلامت و تاییدیه واکسیناسیون را از سامانه ایران من به آدرس http://asnaf.moi.ir دریافت و در عموم نصب کنید.

وی تاکید کرد: عدم نصب کد هوشمند نشانه سلامت تخلف است و ناظران و بازرسان استانداری تهران و اتاق اصناف در صورت عدم هماهنگی مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید