تأثیر و اهمیت تزریق واکسن تاج و دریافت نوبت سوم را توضیح دهید

ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802531

رئیس جمهور تلاش ها و فداکاری های انجام شده در مبارزه با تاج و تخت و کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را گامی ارزشمند برشمرد و بر حفظ، حفظ و ارتقای سلامت کنونی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور با تشکر از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندرکاران مبارزه با تاج و تخت، گفت: امروز به برکت تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر با فداکاری همه دستگاه‌های مسئول و همکاری مردم، شرایط نسبتاً خوبی نسبت به سایر کشورها داریم و برای کنترل کامل این بیماری لازم است اقدامات بهداشتی را با دقت دنبال کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اثربخشی واکسن بیماری عروق کرونر گفت: رسانه ها و دانشمندان باید اهمیت و اثربخشی واکسن کرونری قلب را برای کسانی که هنوز شک دارند و دوز دریافت می کنند، توضیح و قانع کنند. واکسن تاج برای محافظت از زندگی عمومی برای جامعه.

رئیسی همچنین از کارکنان دستگاه های مختلف خواست تا بر موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافران از تمامی مرزها نظارت دقیق داشته باشند.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بر تداوم کنترل دقیق و توجه به فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید