تاثیر تزریق واکسن کرونا و دریافت نوبت سوم را برای مردم توضیح دهید

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802489

آیت الله رئیسی در جلسه ستاد ملی مبارزه با ولیعهد:

رئیس جمهور تلاش ها و فداکاری های انجام شده در مبارزه با تاج و تخت و کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را گامی ارزشمند برشمرد و بر حفظ، حفظ و ارتقای سلامت کنونی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد کشور با قدردانی از کادر بهداشت و درمان، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همه دست اندرکاران بیماری کرونا، اظهار داشت: امروز از تلاش های خالصانه و خستگی ناپذیر و قربانیان این بیماری از بین تمامی نهادهای مسئول و همراه با مردم، شرایط نسبتاً خوبی نسبت به سایر کشورها داریم و برای کنترل کامل این بیماری نیازمند رعایت دقیق اقدامات بهداشتی هستیم.

رئیس جمهور با اشاره به اثربخشی واکسن بیماری عروق کرونر گفت: رسانه ها و دانشمندان باید اهمیت و اثربخشی واکسن کرونری قلب را برای کسانی که هنوز شک دارند و دوز دریافت می کنند، توضیح و قانع کنند. واکسن تاج برای محافظت از زندگی عمومی برای جامعه.

آیت الله رئیسی همچنین از کارکنان دستگاه های مختلف خواست تا بر موضوع رعایت و نظارت بر اجرای اصول بهداشتی و تردد مسافران از تمامی مرزها نظارت جدی داشته باشند.

دکتر رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وضعیت نامناسب حمل و نقل عمومی به ویژه مترو بر تداوم کنترل دقیق و توجه به فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید