رشد مردم قزوین برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا

وی افزود: صد درصد کادر درمانی و بیش از 90 درصد کارکنان و اصناف واکسن دریافت کرده اند و پوشش واکسیناسیون کارکنان دولتی و ادارات تکمیل نشده است.

مدیر گروه بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بیشترین واکسن های توزیع شده در کشور و استان به ترتیب مربوط به سینوفارم، آسترازنکا، اسپایکوژن و برکات است.


سه مرکز واکسیناسیون در قزوین خدمات صبحگاهی و عصرانه ارائه می دهند

فیض اللهی با بیان اینکه در شرایط فعلی تمامی مراکز واکسیناسیون در ساعات کاری فعال هستند، یادآور شد: پیش بینی می شود مرکز ولیعصر (عج)، تقاطع شهدا (خیابان سپه) و مینودر قزوین در سایر روزها از ساعت 8 صبح تا 20 فعال باشند. سال…

وی با اشاره به پذیرش عمومی برای سومین واکسن گفت: دریافت از ابتدای هفته افزایش یافته است و انتظار داریم در دو هفته باقیمانده از سال جاری 100 هزار دوز واکسن را به جامعه هدف تزریق کنیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده بر اساس بازدیدهای عید، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون در تمامی گروه های سنی توصیه می شود و به ویژه برای افراد بالای 50 سال مشهود است.


مراکز واکسیناسیون در قزوین در ایام نوروز فعالیت می کنند

فیض اللهی با بیان اینکه در شرایط فعلی انواع واکسن ها را داریم، تصریح کرد: 10 نوع واکسن در استان قزوین موجود است و ذخیره آن معادل 250 هزار دز است که پیش بینی می شود تا فروردین 1401 این ذخیره را داشته باشد.

وی افزود: با وجود تنوع گسترده واکسن ها در استان قزوین، تعداد افرادی که برای سومین بار واکسن دریافت می کنند کمتر از قبل است.

کاسین، مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی درباره عملکرد مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز گفت: در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید