بیماران خاص و سخت درمان باید برای دریافت نوبت سوم واکسن با مراکز تزریق یکپارچه تماس بگیرند.

ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791965

مسئول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بنام راندی گفت: تزریق نوبت سوم واکسن برای بیماران خاص و صعب العلاج در مراکز تمرکز انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بنام رودی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: تزریق اولین دوز واکسن برای بیماران خاص و صعب العلاج حائز اهمیت بود تا آن بیماران شناسایی و کارت واکسیناسیون دریافت کنند و نام آنها در سامانه مربوطه ثبت شود.

وی افزود: برای تزریق دوم واکسن کرونا، بیماران نیازی به مراجعه به پزشک ندارند و نام آنها باید در سامانه ثبت شود.

رودی گفت: بر اساس پروتکل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، با برخی واکسن‌ها می‌توان دوز سوم را سه ماه و حدود چهار ماه پس از تزریق دوز دوم دریافت کرد.

وی گفت: به دلیل اینکه سینوفارم به تمام بیماران تخصصی تزریق شده است و این واکسن به وفور در مراکز جوجه کشی وجود دارد، روند تزریق نوبت سوم برای این بیماران مشکلی ندارد، بنابراین واکسن به افرادی که مراکز جوجه کشی هستند تزریق می شود. “بودن.

رئیس بیماری های خاص و پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای تزریق نوبت سوم واکسن برای بیماران خاص و صعب العلاج نیازی به در نظر گرفتن پایه جداگانه نیست.

وی ادامه داد: افرادی که به تازگی به عنوان بیمار خاص و صعب العلاج شناسایی شده اند، در صورت دریافت نوبت اول واکسن، دوز دوم و سوم را دریافت می کنند، اما اگر هنوز اولین نوبت واکسن را دریافت نکرده اند، باید به پزشک مراجعه کنند. بخش درمان.

وی افزود: طبق آمار، تعداد تزریق دوز دوم برابر با دوز اول است و انتظار می رود آمار دوز سوم متناسب با دوز اول و دوم باشد.

«هیچ محدودیتی برای مقدار واکسن تزریقی به واکسن تاج وجود ندارد، مگر اینکه وضعیت بیمار به طور موقت با تشخیص پزشک پس از یک داروی خاص یا شیمی درمانی محدود شود. در واقع ماهیت واکسن برای این بیماران مشکلی ایجاد نمی کند.»

وی افزود: بیماران خاص به دلیل شرایط جسمانی در اولویت واکسیناسیون قرار دارند، به طوری که در زمان تزریق اولین نوبت واکسن اولین گروهی بودند که واکسینه شدند، بنابراین توصیه می شود دوز دوم و سوم واکسن را تزریق کنند. هر چه زودتر. “برای اینکه مریض نشوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید