روایتی از حضور یک محکوم امنیتی در یاسوج و تلاش برای جنجال آفرینی مجدد در گچساران / آذر منصوری; کسی که می خواهد با اسرائیل رابطه برقرار کند + تصاویر


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841871

دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد ملت که سابقه جنجال در سفرش به یاسوج داشت، این بار برای استان حاشیه ساز شد. مردی که خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح صبح زاگرس 7 آذر 1394 دانشگاه آزاد یاسوج شاهد اقدامات ناشایست حامیان فعال آشوب این دانشگاه و حمله به دانشجویان منتقد بود.


آذرمنصوری; محکوم به شورش 88

آذر منصوری عضو شورای مشورتی اصلاحات نخست وزیر و عضو شورای مرکزی و معاون سیاسی دبیرکل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی است. وی به جرم اجتماع و تبانی برای نقض امنیت کشور بازداشت و در اسفند ماه همان سال از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.
در مراسمی با حضور آذر منصوری، محکوم به اغتشاش در دانشگاه آزاد یاسوج، تعدادی از دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر یاغی و شرم بر یاغی دانشگاه را رها کن، عنصر شورش را در دانشگاه اعلام کردند.


داستان کتک خوردن یک دانش آموز توسط طرفداران یک جریان خاص!

در همین حال، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد که برای اعتراض به سن زیادی رسیده بود، توسط اصلاح طلبان سه بار با باتوم مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از پله ها به پایین پرتاب شد.

این دانشجوی سابق درباره اتفاقاتی که برایش افتاده است گفت: ظاهر موارد نشان می دهد که برگزارکنندگان این مراسم برنامه ریزی از پیش طراحی شده ای داشتند که در آن بسیج و عامل حمله به آذر منصوری را متهم کردند. یکی به او حمله کرد، او را در حلقه دوستان بیرون آوردند.


5246d907 3707 4543 a70e 99da5513e23b خبر خاکستری

این دانش آموز کتک خورده با اشاره به مهاجمان خود گفت: زمانی که مرگز بر سر شورشیان فریاد زد و من روی صحنه بودم، چند تن از سازمان دهندگان به نام های AI، JA و B. G، من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و از جایگاه سخنرانی هل دادند، به طوری که در ناحیه سخنرانی مجروح شدم. سر، صورت و پشت.
این دانشجو افزود: پرونده خود را برای شکایت از این افراد به دادگاه ارجاع می دهم و به کلانتری و پزشکی قانونی برای شکایت و رسیدگی به این حادثه مراجعه می کنم.
لازم به ذکر است که برگزارکنندگان این برنامه پس از ضرب و شتم یک دانشجو در چندین مصاحبه با رسانه های اصلاح طلب وارد عمل شده و حمله با چاقو به آذر منصوری را نادرست معرفی کردند.
این در حالی است که آذر منصوری در گفت وگو با روزنامه شرق در سکوت این خبر را تکذیب کرد و گفت: من چاقویی در دست دانش آموز ندیده ام.


داستان وارونه از ماجرای کتک خوردن دختر دانشجو توسط آذر منصوری

ماجرای بالا در آذرماه 94 در دانشگاه آزاد یاسوج برای یکی از دانشجویان آن دانشگاه رخ داده است. آذر منصوری موضوع را وارونه جلوه داد و گفت: در حمله به من یکی از مهاجمان زن بود. آنها به سادگی اوضاع را زیر و رو کردند و رسانه های اصلاح طلب استان نیز مانور ویژه ای روی موضوع حمله به آذر منصوری کردند و رسانه های ضدانقلاب مانند رادیو فردا نیز به این موج سواری افزودند و آن را به آتش کشیدند.

حالا پس از گذشت چند سال، دعوت از این زندانی امنیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد و این بار در شهرستان گچساران، باعث حاشیه سازی رسانه های اصلاح طلب و البته ضد انقلاب در خارج از کشور شده است. !


118382f0 3c47 40e9 ad11 c027af14b844 خبر خاکستری


باز هم در تضاد با فراخوان برای شورش فعال 88

روز گذشته به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم علی حاجوی از چهره های برجسته فرهنگی و فعال سیاسی شهرستان بود که دعوت از یکی از چهره های حاشیه نشین محکوم به سخنرانی در این مراسم منجر به لغو این مراسم شد.سخنرانی آذر منصوری و بدون مجوز به دلیل حاشیه سازی ذکر شده در ابتدای گزارش.

به نظر می رسد شورای تامین شهر گچساران به دلیل سابقه حاشیه نشینی در یاسوج و همچنین خاستگاه آن و اظهارنظرهای جنجالی و تخریبی این فعال آشوب طلب مانع از حضور آذر منصوری در این شهر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در خصوص حاشیه نشینی ها گفت: هیچ ایرادی به این مراسم وارد نشده است؛ در این مراسم ایرادی ندارد. حضور آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت به دلیل محکومیت کیفری با مخالفت روبرو شد. او اجازه سفر به استان ها را ندارد. او مخالفت کرد.

فرماندار گچساران نیز اعلام کرد: اعتراضی به جلسه نداریم، اعتراض فقط به دلیل حضور خانم آذر منصوری است.


نامه ای به رئیس جمهور برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

چندی پیش آذرمنصوری دبیرکل غیرقانونی حزب اتحاد در نامه ای به رئیس جمهور از وی خواست تا به بهانه «ورزش» برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آماده شود. در این نامه با امضای آذر منصوری آمده است: «نفرت انگیزترین راه برای ابراز این مخالفت این است که ورزشکاران خود را به بهانه های مختلف مجبور به فرار از مقابل دشمن اسرائیلی کنیم. این تحمیل دروغ و ریا بر قهرمانان ورزشی هیچ توجیه اخلاقی، اعتقادی و منطق سیاسی ندارد.» منصوری در نامه خود نوشت که اگر حکومت ایران دستور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ندهد، تمامی ورزش های ایران ممنوع می شود!


679c7ea1 e08a 4198 97d5 938873a7dd26 خبر خاکستری

در حالی که چپ رادیکال مشتاق شناسایی رژیم اسراییل برای کشتار کودکان است، بسیاری از ورزشکاران آزاد در جهان اسلام به خودداری از رقابت با ورزشکاران صهیونیست افتخار می کنند. در شرایطی که مردم منطقه به اقدامات چند تن از حاکمان مرتجع و به رسمیت شناختن رژیم جعلی صهیونیستی اعتراض دارند، دبیرکل یک حزب چند نفره در تهران نامه ای عاشقانه به دشمن امضا کرد.


51a7b4b2 b232 45f7 99a4 848530e65e87 خبر خاکستری


تذکر نماینده مجلس به متخلف!

ملک الشریعه، نماینده مجلس در توییتی نوشت: پیش از این به عنوان یکی از اعضای کمیته ماده 10 حزب گفته بودم که خانم منصوری شرایط قانونی فعالیت حزبی را ندارد. برخی شرمنده، توهین شده.

حالا با تشخیص اینکه کنگره حزبش تا آن تاریخ تصویب نشده، به عنوان دبیرکل! کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند!

بدانید که تحت فشار از قانون عقب نشینی نخواهیم کرد.

“لیدی بریکر”

به عنوان یکی از اعضای کمیته ماده 10 احزاب می خواهم بگویم که به دلیل تصمیم قطعی دادگاه و طبق قانون، خانم آذر منصوری صلاحیت عضویت در حزب را ندارد.

دبیرخانه کمیسیون این موضوع را به وی و حزب اتحاد ملت ابلاغ کرد که متأسفانه مورد توجه قرار نگرفت.


62ab035c 9c0f 48a6 b7b3 918f2dd62f3f خبر خاکستری

شریعتی نیز در گفت و گو با رسانه ها در این باره بیشتر فاش کرد و پاییز امسال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: خانم آذر منصوری از نظر اجتماعی از صدور حکم قضایی محروم بوده و فعالیت وی در این حزب غیرقانونی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانم آذر منصوری به دلیل محرومیت از فعالیت های اجتماعی نمی تواند عضو موثر حزب اتحاد ملت شود، گفت: حتی فعالیت وی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی غیرقانونی است.

عضو کمیته ماده 10 احزاب با بیان اینکه دبیرخانه این کمیته در نامه ای به حزب اتحاد ملت نظر خود را اعلام کرده است، افزود: حتی با اعضای حزب اتحاد ملت و نظرات کمیته جلسه ای تشکیل شد. به صورت شفاهی به حزب ابلاغ شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید