روایت رئیس دانشگاه الزهرا از حضور رئیس جمهور در این دانشگاه


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901992

رئیس دانشگاه الزهرا (س) با تشریح مراسم افتتاحیه سال تحصیلی با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور در محیطی آرام و صمیمی، تاکید کرد: همزمان با برگزاری این دانشگاه هیچ تجمعی در داخل و خارج از این دانشگاه برگزار نشد. سخنرانی رئیس جمهور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریده حق بین درباره برگزاری این مراسم گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی این دانشگاه صبح امروز شنبه 25 مهرماه با حضور رئیس و رئیس جمهور برگزار شد. استقبال بسیار خوب دانش آموزان

سرپرست دانشگاه الزهرا(س) یادآور شد: مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 1402-1401 این دانشگاه از ساعت 8:30 صبح امروز با تشویق دانشجویان آغاز شد و طی سخنانی رئیس جمهور، شرکت کنندگان مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفتند. شرکت کننده ها.

هک بین ساعاتی پس از پایان مراسم درباره برخی خلاقیت های جوی ایجاد شده توسط تعداد کمی از دانشجویان در محیط دانشگاه گفت: در حالی که رئیس جمهور در دانشگاه حضور داشت، مراسم به خوبی برگزار شد و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مراسم دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) بودند، تصریح کرد: مطالبه دانشجویان آن چیزی نیست که برخی می گویند. فضایی آرام برای انجام کارهای علمی و پژوهشی می خواهند. در این مراسم از آیت الله رئیسی خواستند از ایشان حمایت کند تا بتوانند کارهای علمی خوبی انجام دهند.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) درباره تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در پایان این مراسم گفت: آیت الله رئیسی ساعت 11 صبح پس از سخنرانی و گرفتن از دانشگاه خارج شدند. عکس یادگاری با دانش آموزان دهه نود

هک بین ادامه داد: پس از خروج رئیس جمهور، حدود ساعت 12:30، تعدادی از دانشجویان 15 تا 17 ساله با تحریک برخی عوامل بیرونی در محوطه دانشگاه شعار سر دادند. چیز زیادی برای صحبت کردن اتفاق نیفتاد.

وی به اصحاب رسانه توصیه کرد که به این حاشیه ها توجه نکنند زیرا این اتفاقات مانند شمعی می ماند که از عمر خود رفته است.

رئیس دانشگاه الزهرا(س) همچنین به دانشجویان توصیه کرد قدر و منزلت این ایام را بدانند چرا که روزانه میلیاردها تومان از بیت المال برای برگزاری کلاس های دانشگاه هزینه می شود.

سرپرست دانشگاه الزهرا(س) گفت: به اساتید دانشگاه تاکید شد که کلاس ها حتی با حضور یک نفر به صورت حضوری برگزار شود، البته کلاس ها با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی صبح امروز (شنبه 25 مهرماه) با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، فریده حق بین رئیس دانشگاه الزهرا(س)، اعضای شورای معاونین و مسئولان وزارتخانه دانش‌آموزان و جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌های تهران و نود دانشجوی آن دانشگاه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید