روزنامه دولت، ارسلان مطهری را منتشر می کند

روزنامه دولت، ارسلان مطهری را منتشر می کند

روزنامه جوان در یادداشتی درباره دربی و شادی پس از گل ارسلان مطهری مهاجم استقلال به فوتبالیست های لیگ برتری حمله کرد که در ادامه می خوانید:

ظاهرا هنوز فوتبال جماعت نمی خواهد “درک” کند. این گروه رجزخوانی کوچکترین دستاوردی برای ورزش کشور ندارند و فقط از جیب مردم و بیت المال دریافتی میلیاردی دارند و نزدیک به سه ماه است که آب به آسیاب دشمنان سرسخت کشور و مردم ریخته و خود را ساخته اند. غافل از حقیقت بزرگ و کوچک ندارند. البته جای تعجب نیست که وقتی رئیس فدراسیون خود را این گونه معرفی می کند، نمی توان از دیگران چنین انتظاری داشت. اما اکنون مثل روز روشن شده است که این گروه نمی خواهند حقیقت را بدانند و همچنان اصرار دارند که محرک نبردی باشند که رسانه های سعودی، لندن و آمریکایی آغاز کرده اند.

هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد. لیگی که علاقه ای به میزبانی جام جهانی و تماشای فوتبال در سطح بالا نداشت و حتی بیننده همیشگی اش را هم نداشت اما همچنان حواشی داشت. اما فوتبالیست جماعت به خیال اینکه می تواند از شورش کلاه بسازد دچار توهم شده و حرکات خاصی انجام می دهد اما نمی داند و نمی فهمد که این نمد مدت هاست پوسیده شده و دیگر حتی به درد اربابانش نمی خورد. .

فوتبالیست جماعت نمی خواهد بفهمد که خط مردم از صفوف یاغی جدا شده است و همچنان اصرار دارد که خود را رفیق یاغیان و اربابان آنها نشان دهد. فوتبالیست جمات در خارج از زمین هر کاری می خواهد انجام می دهد، گیتار می زند، می رقصد، به مهمانی می رود و در حالت نامتعادل گیر می اندازد، با شنیدن خبر دریافت جایزه دست می زند و سوت می زند، اما جلوی ژست سوگواری می زند. از دوربین مثلاً سه ماه است که وقتی گل می زنند خوشحال نیستند یا با حرکات دست و پا و سر اعتراض خود را نشان می دهند.

سوال اینجاست؛ وظیفه ما در قبال این جماعت چیست؟ گروهی که دستشان تا آرنج در جیب این مردم است و میلیاردی می برد اما به آسیاب دشمنان این مردم می گرند. گروهی که همچنان در برابر درک حقیقت مقاومت می کنند تا امروز که فضا کاملاً روشن شده و دیگر از غبار شورش سخنی به میان نمی آید و مردم خط خود را از ناآرامی و شورش جدا کرده اند اما این گروه همچنان می خواهند در کنار براندازان بمانند.

خب بذار بمونن شما فقط باید چند کار ساده انجام دهید؛ مثلا به فلان بازیکن معترض به اعدام زنگ زد و نصف قراردادش را قطع کرد و بعد به او گفت برو بقیه قراردادت را از شبکه عربستان بگیر یا با بنفش های پایتخت تماس گرفت و آنها را جریمه کرد. حالا بعد از اینکه برو گل بزن و کنار خیابون بایستی با همین حرکت بهشون گفت تا یکی پیدات کنه ببینه دردت چیه. فقط مواظب باش مردم خدا بهت نگاه نکنن که دیوونه ای و من برم بیمارستان. اگر معلوم شد که چیزی نیست، اما اگر لجبازی و میهن پرستی مردان همچنان به همان پاشنه می چرخد ​​(که به وضوح می کند)، پس باید آنها را گوش کرد و بیرون انداخت تا بروند سر کار و درآمد کسب کنند. پس حداقل می فهمند که گذران زندگی خیلی سخت تر از فوتبال است.

تیم فوتبال جماعت عشق معروف است و در این سه ماه به خوبی این را نشان داده است. آنها نشان داده اند که چگونه حتی حاضرند منافع امنیتی کشورشان را زیر پا بگذارند تا معروف شوند. آنها نشان دادند که برای رسیدن به اهداف خود حاضرند حتی در خون مدافعان امنیت کشور شرکت کنند و با رفتارهای نسنجیده و کج فهم خود مثلا جای شهدا و جلادان را عوض می کنند.

فضای ایجاد شده در تحولات اخیر کشور بهترین فرصت برای آنها بود تا اصالت خود را نشان دهند و مانند الگوهای وطن پرستی خود برای گرین کارت مبارزه کنند. در حالی که ثابت شده درک درستی از اوضاع ندارند و فقط جلوی دوربین ها برای فریب افکار عمومی و ریختن اشک تمساح اقدام می کنند، اما در زندگی خصوصی خود «دیگر» را انجام می دهند.

نیاز به برخورد قاطع با این جماعت امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. گروهی که حتی برخی از آنها در اغتشاشات اخیر دستگیر و با مهربانی اسلامی آزاد شدند، اما همچنان برای درک حقیقت و جداکردن خط خود از دشمنان و دشمنان ایران و ایرانی مقاومت می کنند و وانمود می کنند که نمی فهمند. اقدامات قاطع برای جلوگیری از تکرار صحنه های مشابه در فوتبال.

البته این گروه مدت هاست که صف های خود را تقسیم کرده و این یک واقعیت است که باید با این بازیکنان فوتبال بازی کرد. شاید زمان آن فرا رسیده باشد که با اقدامات اساسی و درست، همه آشغال های فوتبال از رئیس جمهور گرفته تا مدیران، بازیکنان، مربیان و مدیران اجرایی را بیرون بریزیم و این رشته را از نو به درستی و کاملا سالم بسازیم. فوتبالی که اسیر پول نباشد و نگران تعهد مردمش نباشیم، فوتبالی که خیانتکار نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید