روزنامه دولت: لایک های علی کریمی تقلبی است; او از یک ربات استفاده می کند

روزنامه دولت: لایک های علی کریمی تقلبی است;  او از یک ربات استفاده می کند

روز جدید روزنامه ایران نوشت: توییت های علی کریمی که تنها ۷۰۰ هزار فالوور دارد و فقط ایرانی ها او را می شناسند، نزدیک به ۲۴۰ هزار لایک دریافت کرد. این واقعیت در کنار اینکه افزایش لایک مربوط به روزهای آشوب است، نشان می دهد که جادوگر سابق فوتبال ایران از جادوی ربات های شبکه های اجتماعی نیز برای برجسته سازی و تبدیل شدن به لیدر اغتشاشات استفاده می کند.

روزنامه ایران نوشت: بررسی ها و یافته های کاربران شبکه های اجتماعی نشان می دهد که نقش ربات ها و لایک های تقلبی در برجسته سازی و تمجید از اقدامات غیرمنطقی در توییتر علی کریمی، فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس به عنوان رهبر اغتشاشات و اغتشاشات. قابل توجه است.

بر اساس این یافته ها، توییت های ایلان ماسک، مالک شرکت های تسلا و اسپیس ایکس که به عنوان یک چهره جهانی در حوزه فناوری و فضا شناخته می شود، با 100 میلیون فالوور، نزدیک به 180 هزار لایک از کاربران شبکه های اجتماعی دریافت کرده است. اما توییت های علی کریمی که تنها 700 هزار فالوور دارد و فقط ایرانی ها او را می شناسند، نزدیک به 240 هزار لایک دریافت کرد!

این واقعیت در کنار اینکه افزایش لایک مربوط به روزهای آشوب است، نشان می دهد که جادوگر سابق فوتبال ایران از جادوی ربات های شبکه های اجتماعی نیز برای برجسته سازی و تبدیل شدن به لیدر اغتشاشات استفاده می کند. این در حالی است که این روزها رقابت زیادی بین چهره های سرشناس ایرانی مقیم خارج از کشور برای کسب عنوان رهبر فتنه در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید