روز قدس در دسفول برگزار می شود


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823393

علی فرهمندپور گفت: پس از گذشت دو سال از محدودیت های تاج گذاری، کمپین روز قدس در این شهرستان و 11 شهر متصل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، علی فرهمندپور، فرماندار ویژه دزفول روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی روز قدس در اتاق هیئت مدیره فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: برخلاف 2 سال گذشته.

وی با بیان اینکه باید در حوزه امنیتی و فرهنگی در این مناطق کار شود تا مردم از این ایام نهایت استفاده را ببرند، افزود: بخشداران باید جلسات مربوطه را در مناطق خود برگزار و مسیرها را مشخص کنند.

فرماندار ویژه دسفول از شهرداری های این شهرستان خواست برای موکب هر چه بیشتر همکاری کنند و طبق دستورالعمل ارسالی امکانات لازم را فراهم کنند.

فرهمندپور با بیان اینکه 6 شهید ایرانی در جریان انتفاضه فلسطین به شهادت رسیده اند، افزود: یکی از این شهدا دوازده شهید است که اکنون بهترین زمان برای تکریم و تجلیل از این شهید است.

وی از خانواده شهید، سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج خواست تا مصاحبه ها و فیلم های تهیه شده در این خصوص را منتشر کنند.

فرماندار ویژه دسفول خواستار معرفی این شهید به دانش آموزان شد و افزود: شهرداری ها نیز باید در بیلبوردهای شهری در این زمینه اقداماتی انجام دهند.

فرهمندپور گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت 12 ظهر از میدان حاج مرادی دسفول آغاز می شود.

وی حضور مردمی از استان دفول را در راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: باید برای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی و ایجاد فضای شهری فیلم هایی تهیه شود.

فرماندار ویژه دسفول گفت: کانون های مساجد و سازمان های مردم نهاد که از ارکان اصلی راهپیمایی هستند نیز باید در این زمینه فعال باشند.

فرهمندپور بر لزوم تبلیغات رسانه ای و رادیویی در خصوص راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و افزود: مدارس باید با پوسترهای ویژه در این راهپیمایی حضور یابند.

وی از نیروهای راهور و ناجا خواست در روز قدس مسیرها را باز کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید