روسای جمهور آمریکا و چین درباره هماهنگی در مذاکرات وین با ایران صحبت می کنند

روسای جمهور آمریکا و چین درباره هماهنگی در مذاکرات وین با ایران صحبت می کنند

به گزارش رویترز، سالیوان به یک اندیشکده گفت: «دو رئیس جمهور این فرصت را داشتند که درباره چگونگی بازگشت به مذاکرات گفتگو کنند. [در هشتم آذر‌] بیایید چشم انداز خود را هماهنگ کنیم، اجازه دهیم مذاکره کنند تا 1+5 در برخورد با ایران متحد شوند و تلاش کنند بازگشت به توافق را تسهیل کنند.

از سوی دیگر، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، در آستانه مذاکرات هسته ای با ایران، از قدرت های جهانی خواست تا در برابر تهدیدات جمهوری اسلامی اقدام کنند.

تلاش‌ها برای احیای برجام پس از آن صورت گرفت که ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که تیم لندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا به یمن، به همراه تیمی از نمایندگان چندین سازمان درباره رویکردهای امنیت منطقه و طیف وسیعی از سازمان‌ها به ریاض سفر خواهد کرد. مشکلات مربوط به ایران» به منظور اتخاذ تدابیر لازم.

از سوی دیگر، دانیل بنام، معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه در وزارت خارجه آمریکا، از ایجاد سازوکار جدیدی متشکل از آمریکا، اروپا و کشورهای عربی خلیج فارس برای رفع نگرانی‌ها در مورد برنامه هسته‌ای ایران و منطقه‌ای خبر داد. فعالیت ها.

بنیم در مصاحبه با تلویزیون الحره گفت که چنین مکانیزمی در سفر هیئت آمریکایی به رهبری رابرت مالی از منطقه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید