رونمایی از بنای یادبود پدران شهدا ، فرزندان شهید بزرگوار شاغل در عملیات مترو تهران

زمان: 16:07
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776887

صبح امروز 25 مهر 1393 با حضور همسر شهید کاروشکی و نایب رئیس و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه ، بنای یادبود پدران شهیدان کودک شاغل در شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه در ورودی ساختمان شرکت پیدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز 25 مهر 1393 با حضور همسر شهید کاروشکی و نایب رئیس و مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه ، بنای یادبود پدران شهیدان کودک شاغل در شرکت بهره برداری مترو در تهران و حومه در ورودی ساختمان شرکت پیدا شد.

علی عبدالله پور در این مراسم ضمن خوشامدگویی به همسر شهید گاروشکی ، گفت: حق بزرگی به ما بدهکار است. “

وی با اشاره به اینکه این تمثیل را جدا از نشان دادن روحیه و ارزشهای غالب در شرکت می گذارد ، به ما یادآوری می کند که وقتی می خواهیم کار خود را شروع کنیم ، ببینیم این شهدا چه ایثار و فداکاری هایی را برای حفظ کشور زنده امروز با امنیت و آسایش کامل به مردم خدمت کنیم.

عبدالله پوربا با اشاره به اینکه حسن کاروشگی تنها شهید شاغل در متروی تهران است ، گفت: در جمع تهران و مترو حومه. “به افتخار و یاد این عزیزان ، این تمثیل در ورودی ساختمان اصلی شرکت بهره برداری مترو قرار می گیرد ، به طوری که وقتی هر یک از کارکنان یا مشتریان می آیند ، ابتدا با مجسمه این شهدا روبرو می شوند و زنده یاد این شهدا ، با خواندن گریه. برای خدمت به مردم.

همسر شهید کروشکی در پایان این مراسم از مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تشکر کرد و گفت: امیدوارم یاد شهدا همیشه زنده بماند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید