رویترز از بازگشت سرمربی پرتغالی به تیم ملی ایران خبر داد/ کی روش با بازیکنان مطمئن بازگشته است!


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897855

فرصت 2 ماهه CQ برای رساندن تیم ملی به ترکیب ایده آل؛

خبرگزاری رویترز در گزارشی به تحلیل وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت معتبر رویترز در گزارش امروز خود به تحلیل و بررسی شرایط یورت های سفید پارسی تحت هدایت کارلوس کی روش پرتغالی پرداخته است.

ایران برای آماده شدن برای جام جهانی با زمان مسابقه می دهد، اما کارلوس کی روش، سرمربی بازگشته، مطمئن است که بازی های دوستانه آینده مقابل اروگوئه و سنگال می تواند به آماده سازی تیمش برای جام جهانی کمک کند.

پس از ماه ها گمانه زنی، هفته گذشته سی کیو به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ کروات در هدایت تیم ملی ایران منصوب شد، اما سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال تنها 2 ماه فرصت دارد تا ترکیب خود را تنظیم کند. کی روش پس از بازی در تیم های ملی کلمبیا و مصر به ایران بازگشت. او امسال مصر را تا آستانه صعود به جام جهانی قطر رساند اما کوتاه آمد.

کی روش با تیمی کار خواهد کرد که از 8 سال حضورش در تهران به خوبی می شناسد و ایران را به جام جهانی 2014 و 2018 رسانده است. او پس از حذف تیمش از جام ملت های آسیا در امارات در ژانویه 2019، این سمت را ترک کرد. مربی قدیمی در مورد اردوی تدارکاتی اتریش که از هفته آینده با بازی ایران با اروگوئه در 23 شهریور و 4 روز بعد سنگال آغاز می شود، گفت: این اولین قدم ما برای آماده سازی برای جام جهانی است. ما تمام تلاش خود را در داخل و خارج از زمین انجام خواهیم داد تا برای مسابقات آماده شویم. این وظیفه ماست که وضعیت را بهبود بخشیم و پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم.

کی روش در حالی که تیمش را برای یک رقابت چالش برانگیز جام جهانی آماده می کند، فهرستی 27 نفره را برای این اردو انتخاب کرده است. 16 بازیکن از 23 بازیکنی که 4 سال پیش در جام جهانی روسیه انتخاب شده بودند به فهرست نهایی این اردو راه یافتند که امید ابراهیمی 35 ساله نیز در میان آنها حضور داشت.

این هافبک که در تیم الوقرا قطر بازی می کند، در سال 2018 زیر نظر کی روش بازیکن شاخصی بود اما از نوامبر 2019 تنها 2 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است. از دیگر چهره های آشنا می توان به علیرضا بیرانوند دروازه بان و همچنین سردار آزمون بایرلورکوزن و مهدی طارمی از پورتو اشاره کرد.

این سرمربی در نهایت گفت: به عنوان یک مربی حرفه ای می دانم که همه تیم های دنیا پیشرفت کرده اند. ما تمام تلاش خود را برای رویارویی با حریفان خود در قطر انجام خواهیم داد و برای این کار کاملاً آماده ایم.»

دیدگاهتان را بنویسید