روی نیمکت می گوییم پخ و قاضی کارت می دهد/ جانی ندارم


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810850

سرمربی پدیده خراسان به شدت از قضاوت این دیدار با هوادار انتقاد کرد که منجر به شکست تیمش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباس پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل هواداران گفت: به هواداران تبریک می گویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. در دو یا سه موقعیت می توانستیم گل بزنیم اما با بی دقتی آنها را از دست دادیم. بازی در نیمه دوم متعادل بود تا اینکه با یک گل به نتیجه رسیدیم.

وی در خصوص قضاوت این دیدار و اخراجش از میادین گفت: امسال اولین سال حضورم در لیگ است و جوان ترین هستم اما چیزهایی که در این 10 هفته دیدم نمی دانم در مورد آنها چه بگویم. ” این اتفاق می افتد تا زمانی که VAR وارد فوتبال ما شود. وقتی ادعا می کنیم بهترین تیم آسیا هستیم، نباید VAR داشته باشیم؟

سرمربی پدیده ادامه داد: فکر می کنم همه چیز متمرکز است. گلی که زدیم 100 درصد آفساید بود. تیم در موقعیتی نیست که در کمین گل بزند. ما هزاران مشکل داریم. 10 بازی انجام دادیم و در همه آنها مشکل داشتیم. روی نیمکت می گوییم بدشانسی و از داور دعوت می شود که کارت زرد بدهد. اگر اتفاقی که در بازی های دیگر می افتد برای ما بیفتد، اعدام می شویم. به خدا قسم در این 10 هفته دیگر جانی ندارم.

سید عباسی گفت: صحنه گلها را می بینید. داور در صف ایستاده بود، چطور این صحنه را نمی دید؟ خیلی واضح بود. آیا اکنون در موقعیتی هستیم که بتوانیم یک کمین بزنیم و مسابقه را ببازیم؟ فکر نمی‌کنم تا زمانی که نخواهند اتفاقی بیفتد، از VAR استفاده نمی‌کنند. قیمت آن چند است؟ برای فوتبال که پرطرفدارترین سرگرمی در کشور ما است، استفاده از VAR آنقدر گران است که نمی توانیم فوتبال خود را تمیز نگه داریم؟ چرا یک بار چنین اتفاقاتی برای ما نیفتاد؟ چرا یک بار گفته نشد که این پدیده از اشتباهات داوری استفاده کرده است؟ یک بار در بازی با پرسپولیس در 45 متری اتفاقی افتاد و همه گفتند به ما گل دادند. آنها سه روز در مورد این اشتباه صحبت کردند.

وی گفت: در بازی با پیکان بازیکن ما یک بر یک بود و داور به اشتباه آفساید گرفت. آنها مقابل مس یک پنالتی مقابل ما نگرفتند. روی نیمکت با اسلش کارت زرد می دهند. ما نمی توانیم اینطور بازی کنیم. خارج از مشهد مهمان هستیم، مشهد هم مهمان هستیم. سه داور بازی های قبلی ما دیگر به دلیل اشتباهات بعد از بازی های ما قضاوت نکردند. این چه فایده ای برای ما دارد؟

سرمربی پدیده درباره شرایط بازیکنان جدید این تیم گفت: یکی از بازیکنان سودانی در ایفمارک مشکل دارد. البته بازی نکردن آنها مشکل تیم ما نیست، مشکل این تیم این است که ضربه های اخیر را وارد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید