رژیم صهیونیستی گزارش سازمان ملل درباره ترور ابوعقله را رد کرد


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878241

ارتش رژیم موقت صهیونیستی گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل درباره کشته شدن شیرین ابوعقله خبرنگار شبکه الجزیره با تیراندازی به نظامیان صهیونیست را رد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارتش رژیم موقت صهیونیستی مدعی است که گزارش سازمان ملل درباره ترور شیرین ابوعقله توسط جنگنده های صهیونیستی مغرضانه است.

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر از فلسطینی ها خواست گلوله ای که شیرین ابوعقله را به شهادت رساند، به رژیم صهیونیستی تحویل دهند.

ارتش اسرائیل همچنین مدعی است: بررسی های ما نشان می دهد که تیراندازی به شیرین ابوعقلی عمدی نبوده اما کشته شدن وی توسط سربازان ما تایید نشده است.

راوینا شمداسانی، سخنگوی هماهنگی سازمان ملل متحد گفت: تمام اطلاعاتی که ما جمع‌آوری کرده‌ایم مطابق با این یافته است که تیراندازی‌هایی که در آن ابوعقلی کشته شد و همکارش علی صمودی زخمی شد، توسط نیروهای امنیتی اسرائیل انجام شده است. دفتر مسائل بشردوستانه به خبرنگاران در ژنو گفت. این تیراندازی کور به فلسطینیان مسلح نبود. (اطلاعات بیشتر)

شیرین ابوعقله، خبرنگار قدیمی الجزیره، ماه گذشته هنگام پوشش خبری حملات هوایی اسرائیل در شهر جنین کشته شد. ندا ابراهیم، ​​خبرنگار الجزیره در رام الله گفت: فلسطینی ها از روز اول می گویند که می دانند گلوله توسط نیروهای اسرائیلی شلیک شده است. گزارش های شاهدان عینی و فیلم هایی که از فلسطینیان حاضر در آنجا دیدیم نشان می دهد که هیچ مبارز فلسطینی در اطراف وجود ندارد. فلسطینی ها اکنون خواهان عدالت و مسئولیت هستند.»

انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید