ادعای رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعقله صحت ندارد.


ساعت: 03:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855502

مدیر دفتر واشنگتن پست در قدس اشغالی گفت: تحقیقات رسانه ای ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر تیراندازی فلسطینیان به شیرین ابوعقله و وجود تیراندازی متقابل را رد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر دفتر واشنگتن پست در قدس اشغالی در سخنانی ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور شیرین ابوعقلی روزنامه نگار فلسطینی را مبنی بر تیراندازی فلسطینیان به وی و وجود تیراندازی متقابل خواند.

بر اساس این گزارش، مدیر دفتر واشنگتن پست در قدس اشغالی به الجزیره گفت: گزارش ما صحت گزارش ها و شهادت شاهدان پس از ترور شیرین ابوعقله را تایید می کند.

وی افزود: گزارش ما تیراندازی فلسطینیان به شیرین ابوعقله را رد می کند. همه شهادت ها را سنجیدیم و ارزیابی کردیم و داستان ها را تحلیل کردیم.

مدیر روزنامه واشنگتن پست در بیت المقدس ادامه داد: ارتش اسرائیل بر شلیک متقابل بدون ارائه هیچ مدرکی اصرار دارد. تمام شواهد و شهادت شاهدان ادعاهای ارتش اسرائیل در مورد تیراندازی متقابل را رد می کند.

گفتنی است، 11 می گذشته، شیرین ابوعقلی، خبرنگار 51 ساله شبکه خبری الجزیره، هنگام پوشش خبری حمله شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و کشته شد. .

قتل این روزنامه نگار واکنش های تند بین المللی و فلسطینی را برانگیخت.

نتایج یک گزارش نشان می دهد رژیم صهیونیستی بیشترین خبرنگار کشته شده در جهان را دارد.

این گزارش توسط انجمن ضد جریان آمریکا منتشر شده است که می گوید رژیم صهیونیستی بیشترین جنایات را علیه خبرنگاران مرتکب شده است و در صدر فهرست کشورهای این حوزه قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید