رکورد لیگ برتر فوتبال استقلال در فولادشهر/ ستاره فرانسوی آبی ها با سر شکسته گل می زند!

زمان: 19:57
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778967

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ، استقلال و استقلال با برتری مهمان آبی پوشان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال در چارچوب دیداری از هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (دوشنبه 2 آبان) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقه به دلیل رویارویی فرهاد مجیدی و مهدی تارتار از حساسیت خاصی برخوردار بود. همچنین اختلاف بین آبی پوشان تهران و گاندوس اصفهان هر سال برای استقلالی ها مشکل ساز بود که به جذابیت این دیدار کمک می کند.

تیم فوتبال استقلال با ترکیبی هجومی وارد زمین شد و از همان دقایق ابتدایی نیمه اول در تلاش برای نزدیک شدن به قلعه حریف سفیدپوشان بود؛ دروازه حبیب فراباسی چندین بار با تهدید مواجه شد اما همه آنها نتیجه نداد تا سرانجام در اواسط نیمه اول نوبت به مهاجم سیاه پوست فرانسوی و تازه وارد استقلال رسید و دروازه گاندو را باز کرد.

البته در نیمه اول سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال نیز مصدوم شد تا محمد رشید مظاهری بتواند اولین تجربه خود را در بازی در هفته دوم لیگ برتر کسب کند.

نیمه دوم با بازی دو تیم همراه شد. شاگردان مهدی تارتار چندین بار سعی کردند دروازه تیم فوتبال استقلال را تهدید کنند اما هر بار ناکام ماندند. آبی های مهمان نیز در این نیمه ضد حمله و بازی خاص خود را داشتند.

در پایان نیمه دوم ، در صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم فوتبال استقلال ، داور بازی را ادامه داد ، روی صحنه در آخرین دقایق کوین یامگا نتیجه را باز کرد و در نهایت شیرین ترین نقطه بازی در خارج سپرده از خانه با هزینه یقه آبی.

هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر

یکشنبه: 04/08/1400؛ زمان: 18:00

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان / بدون تماشاگر

داور: حسن اکرمی / کمک: جلیل شعرانی – حسین مرادی; داور چهارم: علی بای / استاد راهنما: علیرضا کهوری

فولاد صفر
گل: –

استقلال 2
گل: کوین یامگا (27 و 94)

ترکیب فولاد: حبیب فاراباسی، امیرحسین صدگی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا حلقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 – سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شومد و مومی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (10 – رشید مظاهری)، محمدحسین مرادمند، سیاوس یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا گفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید