ریزش کوه در محور خراز/ سیل در حوضه مازندران

ریزش کوه در محور خراز/ سیل در حوضه مازندران

روز جدید : رئیس پلیس راه شرق استان تهران از مسدود شدن جاده خراز به دلیل ریزش کوه و تلاش ماموران راهداری برای برقراری ترافیک جاده ای خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: جاده خراز از حوالی ساعت 6 صبح به دلیل ریزش کوه در منطقه لاریجان مسدود شده است.

وی افزود: آبگرفتگی در محدوده مازندران رخ داد و هم اکنون عوامل راهداری در حال پاکسازی محل هستند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران همچنین گفت: از مردم تقاضا داریم با توجه به اینکه پلیس و اداره راه در این مناطق مشغول عملیات هستند از مراجعه به محل حادثه که به شدت محدودیت دارد خودداری کنند.

4 کوهنورد سرگردان در ارتفاعات کلوگان نجات یافتند

مسئول مدیریت بحران شمیرانات اعلام کرد: با تلاش 3 ساعته ستاد مدیریت بحران این شهرستان 4 کوهنورد محبوس شده پس از بارندگی شدید در ارتفاعات کلاغان رودبار کسران نجات یافتند.

بابک صابونی صبح امروز با اشاره به جاری شدن سیل گفت: بارش شدید باران در ارتفاعات شمیرانات از ساعت یک بامداد آغاز شد و حوالی ساعت 2 بامداد گزارش شد که 2 کوهنورد مرد و 2 کوهنورد زن در منطقه کلوگان گیر افتاده اند. آبشار واسیل و عملیات نجات آغاز شد.

وی افزود: عملیات نجات و انتقال کوهنوردان مذکور که در سلامت کامل به سر می برند در ساعت 5 صبح با موفقیت به پایان رسید.

مسئول مدیریت بحران شمیران تصریح کرد: بارندگی های اخیر در حوزه شهری شمیران منجر به آبگرفتگی جزئی و در برخی روستاها (امام، زیگان و گرمابدر) ریزش سنگ و مسدود شدن راه های روستایی شد که به سرعت نمایان نشد.

صابونی در پایان با اشاره به اینکه بارندگی در شمیرانات منجر به آبگرفتگی نشد، خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه در آماده باش کامل است.

دیدگاهتان را بنویسید