زلزله ای در ترکیب استقلال و ساپینتو

زلزله ای در ترکیب استقلال و ساپینتو

دیدار هفته یازدهم تیم استقلال از ساعت 16 روز جمعه 15 آبان ماه سال جاری در ورزشگاه شهید دستگردی تهران آغاز می شود.

این دو تیم برای آخرین بار در 24 بهمن 1400 و در دیدار هفته اول از دور رفت لیگ برتر بیست و یکم به مصاف هم رفتند که استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد. گلزنان استقلال رودی استد در دقیقه 11 از پنالتی و امیرارسلان مطهری در دقیقه 84 از روی ارسال مهدی مهدی پور بودند.

اما شاگردان فرهاد مجیدی در آن روز به همراه سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، زبیر نیک نفس، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، رودی استد و حسینه حسین به زمین رفتند. همچنین در این دیدار ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و امیرعلی صادقی به ترتیب به جای جعفر سلمانی، امین قاسمی نژاد، رودی استد و امیرحسین حسین زاده به میدان آمدند.

نکته قابل توجه در تغییرات پایان فصل نسبت به لیگ برتر جدید این است که رودی استد، واریا غفوری، محمد دانشگر و امیرحسین حسین زاده در پایان فصل آبی پوشان استقلال را ترک کردند. علاوه بر این سیاوش یزدانی حدود دو هفته است که به دلیل مشکلات انضباطی با استقلال تمرین نکرده و به طور حتم بازی این هفته را نیز از دست خواهد داد، در حالی که 90 دقیقه در دیدار هواداران استقلال در ترکیب استقلال حضور داشت. در ضمن آرمان رمضانی که در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی تواند استقلالی ها را همراهی کند و نسبت به دیدار گذشته دو تیم نیز جزو غایبان این دیدار است.

با بررسی تعداد نفرات جدا شده و غایب این هفته استقلال می توان گفت که بیش از نیمی از بازیکنان تیم استقلال نسبت به بازی زمستانی سال گذشته مقابل هوادار در ترکیب آبی پوشان غایب هستند و شما برای دیدار نخواهید رفت. هوادار. آخرین بار این تیم در یک بازی خانگی مقابل آلومینیوم به تساوی رسید و دو امتیاز از دست داد که مورد انتقاد برخی کارشناسان مستقل قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ دیگر بازیکن ثابت استقلال در بهمن ماه گذشته محمدحسین مرادمند است که تنها در غیبت عارف غلامی در یک بازی (مقابل فولاد) در 10 هفته گذشته به ترکیب راه پیدا کرده و به احتمال زیاد در این بازی حضور خواهد داشت. در را پیدا نکن

دیدگاهتان را بنویسید