زلزله تخت جمشید راه حل جدید یحیی

زلزله تخت جمشید  راه حل جدید یحیی

بدون شک یحیی گل محمدی یکی از پرتلاطم ترین مربیان فوتبال ایران است و حداقل در دو فصل و نیم حضورش در پرسپولیس نشان داد که چقدر بازیکن جذب و اخراج کرده و تیم را متحول و متحول کرده است.

کافی است به ترکیب امروز پرسپولیس نگاهی بیندازید و آن را با ترکیبی که آخرین بار در ورزشگاه بهنام محمودی مسجد سلیمانیه بازی کرده بود مقایسه کنید.

سرخ پوشان تهرانی در فصل قبل میهمان نفت مسجد سلیمان بودند و در ورزشگاه خانگی این تیم به میدان رفتند. این دیدار با دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و جالب اینکه هر دو گل قرمز کار رضا اسدی بود.

این دیدار 29 اسفند سال گذشته برگزار شد و پرسپولیس با این ترکیب بازی کرد:

مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد گوهری، رضا اسدی، علی نعمتی، وحید امیری، رامین رضایان، احسان پهلوان، وحدت حنان اف و شیرزد تمیرف.

نگاهی به ترکیب نشان می دهد که بازیکنان زیادی از این دیدار از پرسپولیس جدا شده اند و چند بازیکن دیگر نیز این روزها روی نیمکت حضور دارند. یعنی با توجه به تیمی که فردا به میدان می‌رود، پرسپولیس 8 تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده و تنها سه بازیکن از آخرین دیدار در مسجد سلیمان در ترکیب فعلی حضور دارند. علی نعمتی، مهدی ترابی و میلاد سرلک سه بازیکنی هستند که فردا در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید