زمان برگزاری مزایده بزرگ سازمان املاک اعلام شد

ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789749

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: یکی از بزرگترین مناقصات سازمان اموال تملیکی 23 آذرماه در تالار تلاش تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، صبح امروز سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در نشست خبری گفت: یکی از بزرگترین مناقصات این سازمان در تاریخ 2 آذرماه برگزار می شود و شرکت در این مزایده برای عموم آزاد است. “

وی گفت: مردم برای بازدید از کالاهایی که در این حراج به فروش می رسد می توانند از ساعت 20 تا 22 به انبارهای این سازمان در سراسر کشور مراجعه کنند.

رئیس سازمان اموال اموال ادامه داد: پس از ورود رئیس دولت و رئیس قوه قضائیه به موضوع انبارها در انبارهای سازمان اموال، به سرعت و با همکاری خوبی با دادستان های سراسر کشور این مشکل را پیگیری کردیم. کشور تلاش کرد تا کالاهای انبار را کاهش دهد. «ما در انبارها هستیم.

اجتهاد گفت: برخی از کالاهای موجود در انبارها باید توسط دستگاه های ذیربط بازرسی و برای خروج یا تحویل صاحب کالا و یا معدوم شدن آن رای گیری شود و برای بخشی از کالا که رای داده شده، پیگیری لازم انجام شود. در اسرع وقت انجام شود.

وی گفت: یکی از مشکلات این سازمان در تعیین حقوق گمرکی کالا در انبارها اصل فروش کالا برای صادرات است که با توجه به نیاز به مدارک مبدا برای صادرات این کالاها با مشکل کمبود مبدأ مواجه هستیم. اسناد، از جمله وسایل نقلیه انبار. موجود در انبار.

رئیس سازمان املاک ادامه داد: برای حل این مشکل پیشنهادی را به دولت ارائه کرده ایم. اگر زودتر توسط هیئت وزیران تایید شود، می توانیم به سرعت چنین کالاهایی را از انبارها تخلیه کنیم.

اتحادی افزود: یکی از برنامه های مهم ما برای تعیین تکلیف کالا، تکمیل زیرساخت ها و سامانه های هوشمند است. در صورت اجرا می توانیم حراج الکترونیکی برگزار کنیم و سپس همه اقشار جامعه می توانند در این مزایده ها و کالاهای مورد نیاز خود شرکت کنند.» از طریق این سازمان.

وی گفت: از جمله مشکلات این سازمان که هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد، بحث کالاهای پزشکی و دارویی است که هلال احمر و وزارت بهداشت باید از ما دریافت کنند و در صورت عدم وجود مشکل از آنها استفاده کنند. چرخه سلامت.” این خیلی به ندرت اتفاق می افتد و ما باید این کالاها را نابود کنیم.

رئیس سازمان اموال تملیکی افزود: مردم می توانند از 30 تا 22 آذرماه به انبارهای سراسر کشور مراجعه کرده و کالاهایی را که در حراج بعدی ما به فروش می رسد، مشاهده کنند و در صورت تمایل به مزایده 3 آذرماه سال جاری. یکی از بزرگترین پیشنهادهای ما برای مشارکت خواهد بود.

اجتهادی گفت: لازم به ذکر است این سازمان در سال جدید نسبت به سال گذشته 43 میلیارد و 400 میلیون سود دارد و با توجه به اینکه سهم این سازمان از بودجه کشور 1800 میلیارد تن است، پیش بینی می کنیم 1200 میلیارد باشد. که می توانیم این رقم را به 2.4 تریلیون برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید