ضوابط و زمان برگزاری مزایده عمومی معادن کشور اعلام شد


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918572

شیوه نامه و جدول زمانبندی حراج عمومی در قالب بسته های سرمایه گذاری در 22 استان کشور در قالب 46 بسته سرمایه گذاری اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام وزارت امنیت، شیوه نامه و جدول زمان بندی مناقصات عمومی در قالب بسته های سرمایه گذاری در ۲۲ استان کشور در قالب ۴۶ بسته سرمایه گذاری اعلام شده است.

بر این اساس برای فعال سازی و آزادسازی مناطق و مجوزهای معدنی تعریف نشده و غیرفعال از طریق مزایده عمومی، فهرست بسته های سرمایه گذاری استانی پیوست شیوه نامه مزایده عمومی در قالب بسته های سرمایه گذاری معدنی کشور به همراه جدول زمان بندی مزایده عمومی برای اقدامات تفصیلی اعلام شد.

1- بارگذاری مشخصات بسته سرمایه گذاری هر استان که به طور هماهنگ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام می شود و اخذ کد مناقصه از سامانه مذکور.

2- مجریان حدود معدن و مجوزهای بسته سرمایه گذاری در لایه حراج با رنگ مشخص تعیین شده در سامانه کاداستر معدن جهت مشاهده عموم در سامانه با در نظر گرفتن زمان بندی.

3- اطلاعات و مشخصات حدود و مجوزهای معدنی بسته های سرمایه گذاری، شرایط بسته های سرمایه گذاری در مزایده عمومی باید توسط سازمان استان در لیست مزایده با مشخصات کامل اعلام شود.

4- آگهی مزایده و نامه روش از طریق سایت، درگاه سازمان روزنامه محلی، سازمان نظام مهندسی معدن و خانه معدن ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید