ایران خودرو در حال برگزاری مزایده عمومی است

ایران خودرو در حال برگزاری مزایده عمومی است

حراج عمومی ایران خودرو فردا چهارشنبه 27 آبان ماه ساعت 8:30 آغاز و تا یکشنبه 31 آبان ماه ادامه خواهد داشت. مناقصه گران می توانند با مراجعه به سایت مزایده ایران خودرو قیمت مورد نظر خود را پیشنهاد دهند.

قوانین شرکت در مزایده عمومی ایران خودرو
لازم به ذکر است سپرده شرکت در مزایده به ازای هر خودرو 10 میلیون تومان است و دریافت واریزی تنها از طریق سامانه اینترنتی و کارت های شخصی اعضای شبکه بانکی شتاب امکان پذیر خواهد بود.

مزایده گزار می تواند در هر مرحله پیشنهادات را رد یا قبول کند. کلیه مالیات ها، عوارض و هزینه های دولتی مربوط بر اساس قوانین و مقررات به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

برنده مزایده باید کل مبلغ محصول را طبق زمان اعلام شده در سایت بپردازد، زیرا در صورت تاخیر در پرداخت، وجه واریزی شرکت در مزایده به نفع حراج کننده اخذ می شود و برنده مزایده نخواهد داشت. حق اعتراض

مناقصه گران باید قبل از مراجعه به محل حراج ایران خودرو ابتدا نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سایت اقدام نمایند زیرا در صورت عدم ثبت نام امکان شرکت در مزایده را نخواهند داشت.

مناقصه گران می توانند برای بررسی سایر شرایط و ضوابط این مناقصه و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن به سایت گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید