برگزاری دومین مزایده عمده فروش لجن در پارک های مواد مخدر هرمزگان

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793252

دادستان استان هرمزگان گفت: دستور ویژه قضایی برای برگزاری دومین مزایده عمده فروش خودروهای قاچاق به پارکینگ مواد مخدر در استان هرمزگان صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی دادستان مرکز استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم توجه ویژه به حفظ بیت المال و نامه دادستان کل کشور، مناقصه بزرگی انجام شده است. با برگزاری مناقصه ویژه انتقال صدها خودروی فاضلاب توقیف شده به پارکینگ مواد مخدر استان هرمزگان که به دلیل شرایط جوی تخریب شده اند.

وی ادامه داد: این مزایده زیر نظر دستگاه قضایی برگزار می شود و در نتیجه موجودی کلیه پارکینگ های مواد مخدر استان هرمزگان به روز می شود.

دادستان مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این مزایده 350 دستگاه خودروی مشمول پرونده مواد مخدر به فروش می رسد، گفت: این امکان وجود دارد که داوطلبان با بررسی متن فراخوان جزئیات این مزایده را دریافت کنند.

قهرمانی همچنین به اقدامات عمدی برای جلوگیری از تخریب و اختلاس اموال مصادره شده در پارکینگ های استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه از تلاش برای حفظ اموال عمومی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید