تسریع در انتقال مالکیت با برگزاری مزایده 265 میلیارد تومانی در هرمزگان


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881301

قهرمانی از آغاز مزایده 265 میلیارد تومان املاک این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی گرهمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر لزوم نظارت مستمر و ساماندهی انبارهای سازمان جمع آوری و فروش تملک شده. اموال، مزایده سراسری 258 استان هرمزگان به ارزش پایه 265 میلیارد تومان تا روز چهارشنبه 31 تیر 1401 به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند پس از دریافت امضای الکترونیکی جهت مشاهده لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه های اینترنتی به آدرس های www.tamliki .ir و www.tamliki .ir و www. .setadiran.ir اقدام کنید.

قهرمانی با بیان اینکه امکان دریافت جزییات این مزایده برای متقاضیان با مشاهده متن دعوتنامه وجود دارد، خاطرنشان کرد: عموم مردم می توانند از تمامی کالاهای موضوع این مزایده به اداره کل املاک استان هرمزگان مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تاکید کرد: در حوزه ساماندهی اموال نیز پس از بازدید رئیس قوه قضائیه در استان هرمزگان، 33 مکاتبه و 16 بازدید در خصوص واگذاری کالاهای متروکه انجام شد که منجر به فروش اموال در استان هرمزگان به 2100 درصد رسیده است و بر این اساس استان هرمزگان با اختلاف زیادی نسبت به سایر استان ها مقام اول کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید