76 خودروی خارجی در دومین مزایده سازمان اموال املاک عرضه می شود


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904371

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال گفت: در دومین مزایده فوق العاده شماره 566 خودروهای خارجی تسویه شده 76 دستگاه خودرو خارجی به فروش می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملک شده سعید گلمی باغی معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی با بیان اینکه مزایده خودروهای خارجی به دستور انجام شد. وی اظهار داشت: در مزایده فوق العاده قبلی به شماره 565 که با نظارت و راهنمایی مستقیم نهادهای نظارتی و قضایی برگزار شده بود، تعداد 964 نفر از مسافران خارجی 964 نفر از مراجع قضایی و بر اساس اجرای حکم شعبه 15 دادسرای و انقلاب تهران اعلام کردند. خودروها واگذار و حدود سه هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

وی ادامه داد: دومین مزایده فوق العاده برای خودروهایی برگزار می شود که در مزایده قبلی عرضه نشده و یا دارای مغایرت فنی بوده اند و با فروش این 76 خودرو تمامی 1400 خودرو با حکم قضایی تخصیص می یابد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال با بیان اینکه این خودروها در انبارهای پنج استان تهران، بوشهر، مازندران، فارس و خوزستان نگهداری می شوند، خاطرنشان کرد: متقاضیان دارایی های لازم را داشته اند. فرصت بازدید از خودروها از روز سه شنبه (5 مهر) و این فرصت تا اول آبان ماه ادامه دارد و از ساعت 8 الی 19 می توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) پیشنهادات خود را ثبت کنند.

12 آبان ماه با حضور مقامات کنترلی و قضایی در سالن جلسات سازمان جمع آوری و فروش اموال، مزایده فوق العاده 566 خودروی خارجی افتتاح و برندگان اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید